Assetto Corsa - Red Pack

Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack
Assetto Corsa - Red Pack

Assetto Corsa - Red Pack
KUNOS Simulazioni ve 505 Games, ASSETTO CORSA için yedi efsanevi İtalyan spor otomobili ve Avusturya'nın RedBull Ring pistini içeren DLC paketi olan "RED PACK"i sunmaktan gurur duyar.

Modern motor sporlarının doğuşundan bu yana Kırmızı, tarihsel olarak İtalyan Üreticileri ve rekabetçi takımlar için tercih edilen renk olmuştur. Bu temaya uygun olarak, KIRMIZI PAKETİ, en ikonik İtalyan Fabrikaları, Ferrari, Lamborghini ve Maserati'den en çok aranan arabalardan bazılarını içerir!

Arabalar:

Ferrari SF-15T
Ferrari F138
Ferrari 488 GT3
Maserati 250F 6C
Maserati 250F T2 12C
Maserati GranTurismo MC GT4
Lamborghini Aventador SuperVeloce

Parça
Spielberg REDBULL Halka Devresi

Ferrari SF15-T, ASSETTO CORSA için piyasaya sürülen ilk Ferrari GP otomobilidir ve 2014 yılında turbo motorların yeniden piyasaya sürülmesinden bu yana Ferrari tarafından yapılan ikinci otomobildir. Kırmızı tek koltuk, Ferrari ile işbirliği içinde yeniden üretildi.
Ferrari F138 (başlangıçta Ferrari F2013 olarak bilinir ve bazen proje numarasıyla Ferrari 664 olarak anılır) 2013 Formula 1 sezonunda kullanılmak üzere Scuderia Ferrari tarafından tasarlanmış ve inşa edilmiş bir Formula 1 yarış arabasıdır. Aracı iki kez Dünya Şampiyonu Fernando Alonso ve takım arkadaşı Felipe Massa kullanıyordu. Şasi, 2013'te yarışacağı yılı temsil etmek ve Formula 1'in V8 motorlarını kullanacağı son sezonu işaretlemek için F138 olarak adlandırıldı.
Maserati 250F, kuralların 2,5 litre kompresörsüz veya 750 cc kompresörlü motorlara izin verdiği Ocak 1954 ile Kasım 1960 arasında Formula 1 yarışlarında yer aldı.
Maserati, düz altı emişli bir motor konfigürasyonu seçerek ilkiyle gitti; 1956'da bir V12 motoru monte etti. Oldukça geniş bir kokpite sahip olan Maserati 250F, 4 vitesli bir şanzımana (artı geri vites) ve Continental moda pedal düzenine sahipti: bu sırayla debriyaj, gaz ve fren.
Ferrari 488 GT3, 458 Italia'nın yerini almak üzere Ferrari Finali Mondiali'de sunulan en son 488 GTB'nin yarış versiyonudur. Bu otomobil, çift turboşarjlı 3.9 litrelik V8'ine daha iyi hava akışı sağlamak için geniş yan hava girişlerine sahiptir.

Artırılmış güç, daha düşük ağırlık, geliştirilmiş aerodinamik ve yenilikçi teknolojilerle Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce, bugüne kadar bir Lamborghini'nin en saf enkarnasyonudur: kusursuz Lamborghini süper spor otomobil DNA'sı, dinamik üstünlük ve olağanüstü sürüş hassasiyeti.
Yenilikçi teknolojileri birleştirirken ağırlık azaltmaya odaklanmak, şimdiye kadarki en spor odaklı, en hızlı ve en duygusal seri üretim Lamborghini ile sonuçlandı. Ağırlık, önemli ölçüde karbon fiber kullanımı da dahil olmak üzere geliştirilmiş hafif mühendislik sayesinde 50 kg daha azaltılmıştır. Doğal emişli V12 motorun gücü 750 hp'ye yükseltildi. Bu, 2,03 kg/hp'lik bir güç-ağırlık oranı ile sonuçlanır. Superveloce, 0'dan 100 km/s'ye 2,8 saniyede hızlanır ve 350 km/s'nin üzerinde bir azami hıza ulaşmak için açılır.
Trofeo Serisi deneyiminden sonra Maserati, GranTurismo MC'leri yeni bir mücadeleye zorlamaya hazır: uluslararası GT4 serisi.
GT4 homologasyonu için gereken modifikasyonlar esas olarak motor ve aerodinamik ile ilgilidir. Aracın genel teknik yapısı değişmeyecek: 4700cc motor, kürek değiştirme komutlarına sahip elektro tahrikli şanzıman ve 1410 kg boş ağırlık kalacak. Bir hava kepçesinin takılması, otomobilin güç çıkışını mevcut 488 bhp'den 430 bhp'ye düşürürken, yeni tasarlanmış bir arka spoyler ve modifiye edilmiş difüzör, otomobilin performansını diğer GT4 otomobillerinin performansıyla uyumlu hale getirecek.
RedBull Ring, lazer tarama teknolojisi kullanılarak Assetto Corsa için en yüksek ayrıntı düzeyine kadar yeniden üretildi.

END-USER LICENSE AGREEMENT (EULA) THE USE OF THIS SOFTWARE IS NOT ALLOWED IN ANY WAY IN PUBLIC, AND/OR FOR PROMOTIONAL, ENTERTAINMENT, TRAINING, EDUCATIONAL OR COMMERCIAL PURPOSES, FOR FREE OR NOT, WITHOUT AN EXPLICITE, WRITTE PERMISSION PROVIDED BY KUNOS SIMULAZIONI SRL. This is a legal agreement between you (

Assetto Corsa - Red Pack
KUNOS Simulazioni ve 505 Games, ASSETTO CORSA için yedi efsanevi İtalyan spor otomobili ve Avusturya'nın RedBull Ring pistini içeren DLC paketi olan "RED PACK"i sunmaktan gurur duyar.

Modern motor sporlarının doğuşundan bu yana Kırmızı, tarihsel olarak İtalyan Üreticileri ve rekabetçi takımlar için tercih edilen renk olmuştur. Bu temaya uygun olarak, KIRMIZI PAKETİ, en ikonik İtalyan Fabrikaları, Ferrari, Lamborghini ve Maserati'den en çok aranan arabalardan bazılarını içerir!

Arabalar:

Ferrari SF-15T
Ferrari F138
Ferrari 488 GT3
Maserati 250F 6C
Maserati 250F T2 12C
Maserati GranTurismo MC GT4
Lamborghini Aventador SuperVeloce

Parça
Spielberg REDBULL Halka Devresi

Ferrari SF15-T, ASSETTO CORSA için piyasaya sürülen ilk Ferrari GP otomobilidir ve 2014 yılında turbo motorların yeniden piyasaya sürülmesinden bu yana Ferrari tarafından yapılan ikinci otomobildir. Kırmızı tek koltuk, Ferrari ile işbirliği içinde yeniden üretildi.
Ferrari F138 (başlangıçta Ferrari F2013 olarak bilinir ve bazen proje numarasıyla Ferrari 664 olarak anılır) 2013 Formula 1 sezonunda kullanılmak üzere Scuderia Ferrari tarafından tasarlanmış ve inşa edilmiş bir Formula 1 yarış arabasıdır. Aracı iki kez Dünya Şampiyonu Fernando Alonso ve takım arkadaşı Felipe Massa kullanıyordu. Şasi, 2013'te yarışacağı yılı temsil etmek ve Formula 1'in V8 motorlarını kullanacağı son sezonu işaretlemek için F138 olarak adlandırıldı.
Maserati 250F, kuralların 2,5 litre kompresörsüz veya 750 cc kompresörlü motorlara izin verdiği Ocak 1954 ile Kasım 1960 arasında Formula 1 yarışlarında yer aldı.
Maserati, düz altı emişli bir motor konfigürasyonu seçerek ilkiyle gitti; 1956'da bir V12 motoru monte etti. Oldukça geniş bir kokpite sahip olan Maserati 250F, 4 vitesli bir şanzımana (artı geri vites) ve Continental moda pedal düzenine sahipti: bu sırayla debriyaj, gaz ve fren.
Ferrari 488 GT3, 458 Italia'nın yerini almak üzere Ferrari Finali Mondiali'de sunulan en son 488 GTB'nin yarış versiyonudur. Bu otomobil, çift turboşarjlı 3.9 litrelik V8'ine daha iyi hava akışı sağlamak için geniş yan hava girişlerine sahiptir.

Artırılmış güç, daha düşük ağırlık, geliştirilmiş aerodinamik ve yenilikçi teknolojilerle Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce, bugüne kadar bir Lamborghini'nin en saf enkarnasyonudur: kusursuz Lamborghini süper spor otomobil DNA'sı, dinamik üstünlük ve olağanüstü sürüş hassasiyeti.
Yenilikçi teknolojileri birleştirirken ağırlık azaltmaya odaklanmak, şimdiye kadarki en spor odaklı, en hızlı ve en duygusal seri üretim Lamborghini ile sonuçlandı. Ağırlık, önemli ölçüde karbon fiber kullanımı da dahil olmak üzere geliştirilmiş hafif mühendislik sayesinde 50 kg daha azaltılmıştır. Doğal emişli V12 motorun gücü 750 hp'ye yükseltildi. Bu, 2,03 kg/hp'lik bir güç-ağırlık oranı ile sonuçlanır. Superveloce, 0'dan 100 km/s'ye 2,8 saniyede hızlanır ve 350 km/s'nin üzerinde bir azami hıza ulaşmak için açılır.
Trofeo Serisi deneyiminden sonra Maserati, GranTurismo MC'leri yeni bir mücadeleye zorlamaya hazır: uluslararası GT4 serisi.
GT4 homologasyonu için gereken modifikasyonlar esas olarak motor ve aerodinamik ile ilgilidir. Aracın genel teknik yapısı değişmeyecek: 4700cc motor, kürek değiştirme komutlarına sahip elektro tahrikli şanzıman ve 1410 kg boş ağırlık kalacak. Bir hava kepçesinin takılması, otomobilin güç çıkışını mevcut 488 bhp'den 430 bhp'ye düşürürken, yeni tasarlanmış bir arka spoyler ve modifiye edilmiş difüzör, otomobilin performansını diğer GT4 otomobillerinin performansıyla uyumlu hale getirecek.
RedBull Ring, lazer tarama teknolojisi kullanılarak Assetto Corsa için en yüksek ayrıntı düzeyine kadar yeniden üretildi.

END-USER LICENSE AGREEMENT (EULA) THE USE OF THIS SOFTWARE IS NOT ALLOWED IN ANY WAY IN PUBLIC, AND/OR FOR PROMOTIONAL, ENTERTAINMENT, TRAINING, EDUCATIONAL OR COMMERCIAL PURPOSES, FOR FREE OR NOT, WITHOUT AN EXPLICITE, WRITTE PERMISSION PROVIDED BY KUNOS SIMULAZIONI SRL. This is a legal agreement between you (