Assetto Corsa - Ready To Race Pack

Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa - Ready To Race Pack

Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa için 18 Mayıs'ta PC Steam için mevcut olan tamamen yeni DLC'miz "Yarışa Hazır" ile tanışın. "Yarışa Hazır", AUDI, Lotus, McLaren, Maserati ve Toyota'dan "en çok arananları" sağlayan 10 yeni arabayı içeriyor. modeller yarışa hazır!
Tamamen yeni RTR DLC'miz, İtalya, Almanya, Büyük Britanya ve Japonya'dan teknoloji, güç, tarih ve tasarımı bir araya getiren çok çeşitli modeller sunar ve sonuçta tüm isteklerinizi karşılayacak şekilde tasarlanmış bir paket ortaya çıkar!

ARAÇLAR DAHİL
* Audi R8 LMS 2016
* Audi R18 e-tron quattro
* Audi TT Kupası 2016
* Audi TT RS (VLN)
* Lotus 3-Onbir
* Maserati MC12 GT1
* McLaren 570S
* McLaren P1 GTR
* Toyota Celica ST185 Turbo
* Toyota TS040 Hibrit

Audi R8 LMS 2016
Artık daha da fazla yarış arabası teknolojisine sahip olan yeni Audi R8 LMS, başarılı selefinin ayak izlerini takip ediyor.
Audi hayranları, 2015 yılında, örneğin Audi Sport Team WRT'nin yeni R8 LMS ile genel zaferi kutladığı Nurburgring'deki 24 saatlik yarışta olduğu gibi, 2015 yılında Neckarsulm'un yeni GT3 spor otomobiline tam anlamıyla hayran kalabilmişti. Sepang'daki 12 saatlik yarışta Audi R8 LMS bir-iki-üç galibiyet aldı. 2016 sezonu da başarıyla başladı: Dubai 24 Saat yarışında genel bir zafer ve klasik Daytona 24 Saat yarışında sınıf galibiyeti.

******

Audi R18 e-tron quattro
Audi R18 e-tron quattro'nun arkasındaki konsept, LMP sporunda emsalsizdir ve bunun gerçekleştirilmesi öncü bir başarıdır. İlk geliştirme adımında, Audi Sport mühendisleri ve ortakları çok çeşitli çözümleri araştırdı. Bunlar, her iki tahrik sisteminin de arka tekerlekleri ittiği paralel bir hibrit içeriyordu. Çekiş, yol tutuş özellikleri, paketleme ve ağırlık dağılımı gibi hususları tarttıktan sonra, nihayetinde tahrik sistemlerini dingil ile ayırmaya karar verdiler - içten yanmalı motor arka tekerlekleri kalıcı olarak tahrik ediyor ve elektrikli tahrik talep üzerine ön tekerlekleri tahrik ediyor.

R18 e-tron quattro'da fren enerjisinin bir kısmı, ön aksta bulunan motor jeneratör ünitesine (MGU) fayda sağlar. Kalıcı olarak uyarılmış iki senkron makinesi, geri kazanılan enerjiyi güç elektroniği aracılığıyla doğru akıma dönüştürür. Bu akım, kokpitin içinde solda konumlandırılmış bir volan enerji depolama sistemini çalıştırır.

Hız 120 km/s'yi aştığında, enerji depolama sisteminden tekrar çağrılır. Güç elektroniği tarafından tekrar alternatif akıma dönüştürülerek MGU'nun iki elektrik motorunu besler. Bunlar ortaklaşa olarak tek kademeli planet dişliler aracılığıyla ön tekerleklere 160 kW'tan daha fazlasını besler; merkezi kontrol ünitesi devirleri ve torku arka tekerleklerde geçerli olan koşullara göre tutar. Yarış arabası geçici olarak dört tahrikli tekerleği olan bir quattro haline gelir.

******

Audi TT kupası 2016
Alman Audi Sport TT Cup için için için görsel olduğu gibi bir avantaj olarak da yarış bir spor otomobil olan Audi TT cup'ı geliştirmek.
Audi TT yarış modelinin gövdesi ve karbon fiberden şık. Bu, 1.125 kilogram yüksek ki Audi TT cup'ın hafif ve son derece çevik bir otomobil görünümünde.

Audi TT cup car, Audi TTS'den 2.0 TFSI kullanıyor. Dört silindirli motor, üretim modelinde 228kW (310hp) güç sağlıyor ve TTS'yi 0'dan 100km/s'ye 4,7 hızlandırıyor. Push-to-adlı verilen bir aracılığıyla, direksiyon simidinden bir çıkışını yönlendirmeleri için geçiş için 22kW (30hp) kullanılır. Ön camdaki mavi lamba, takviye aktivasyonunu gösterir. Arka yan camlardakiler, ek güçler kaç kez'ni kullanırlar. Diş takviyelerinin güvenliğiyle önlemlerle.

Güç, doğrudan vitesli çift debriyajlı yollardan ön tekerleklere iletilir. Yarışlarda özel olarak özel vites geçişleri, direksiyon simidindeki kanatçıkları ile geçiş edilir. Buna göre Audi TT cup'ta sadece hızlanma ve frenleme için kullanılan iki pedal bulunuyor.

******

Audi TT RS (VLN)
Audi TT RS (VLN), TT ve markanın diğer araçlarını motor sporlarında kullanmak isteyen müşterilerin yoğun talebine cevap verebilmek için geliştirildi.
Beş silindirli bir TFSI motoruna dayanıyor ve gövde, süspansiyon ve aerodinamik alanlarında yarışa özgü yeni gelişmeler içeriyor.

******

Lotus 3-Onbir
Lotus ruhunun tavizsiz bir tezahürü olarak tasarlanan yeni otomobilleri, seyreltilmemiş bir sürüş deneyimi sağlamaya odaklanıyor ve şirketin efsanevi yol tutuşu ve inanılmaz hız sunma becerisinin altını çiziyor.

Az daha çoktur konsepti üzerinde çalışan ve Lotus'un iz köklerine yakın olan etkileyici yeni araç, tamamen yeni hafif bir gövdeye, açık bir kokpit tasarımına ve 450 hp güç üreten revize edilmiş V6 süperşarjlı motora sahiptir.

Lotus 3-Eleven'ın iki çeşidi mevcuttur: Yol ve Yarış; her ikisi de yüksek performans, çeviklik ve hassasiyetin etkileyici bir kombinasyonunu sunar. Road versiyonuna dayanan Race, çok daha agresif bir aero kiti, sıralı bir şanzıman ve altı noktalı emniyet kemerine sahip FIA onaylı bir sürücü koltuğu içeriyor.

Assetto Corsa, Yarış sürümünü simüle eder. Kuru ağırlığı 900 kg'ın altında (Yarış versiyonu) ile 3-Eleven, ton başına 500 hp'yi aşan kıskanılacak bir güç-ağırlık oranı sunar ve maksimum hıza ulaşmadan önce 0'dan 60 mil / saat'e 3.0 saniyeden daha kısa sürede koşabilir. Yarış versiyonu için 290 km/s hız.

******

Maserati MC12 GT1
Maserati MC12, GT Şampiyonasında yarışacak yarış çeşidinin temeli olarak 2004 yılında üretime girdi. Aslında, GT Şampiyonasına katılım için bir gereklilik, en az 25 yol otomobilinin üretilmesiydi; yani 2004'te 25 araba ve 2005'te 25 araba daha üretildi.

Araba, Ferrari Dino V12 motorunun bir çeşidini monte eden Enzo Ferrari şasisine ve vites kutusuna dayanıyordu.

Yarış versiyonunun yarış sonuçları muhteşemdi. Maserati MC12 GT1 takımı, ilk yarışı ikinci ve üçüncü olarak bitirmeyi başardı ve bir sonraki raundun yarışını kazandı. İkinci yıl Maserati, büyük bir puan farkıyla Üreticiler Kupası'nı kazandı ve sonraki yıllarda büyük bir seviyede rekabet etmeye devam etti. 94 yarışa katıldı ve 40'ını kazandı.

******

McLaren 570S
Her McLaren gibi 570S Coupé'nin performansı nefes kesici. Adından da anlaşılacağı gibi, ton başına 434PS'lik sınıfında lider bir güç-ağırlık oranı sağlamak için 562bhp'lik bir güç çıkışını hafif yapı ile birleştirir. 570S 0'dan 100km/s hıza 3,2 saniyede ulaşırken, 200km/s hıza sadece 9,5 saniyede ulaşıyor ve otomobil 328km/s maksimum hıza ulaşana kadar hız kesmiyor.

McLaren tasarım ekibi, yere basma kuvvetini artıran ve zarafet katan arkadaki uçan payandalar ve ortaya monte edilmiş V8 motorunu soğutmak için ilave havayı yönlendiren karmaşık kapı kirişleri gibi ayrıntılarla vurgulanan bir güzellik şekli yarattı.

Spor Serisi, bileşenlerin yüzde 30'u yeni modele özel olarak tasarlanmış M838TE adlı 3.8 litrelik V8 çift turbo motorun bir evrimine sahiptir. McLaren tarafından tasarlanan motor, 7.400 rpm'de 562bhp ve 5.000-6.500 rpm'de 600Nm tork üretiyor. Güç, yedi vitesli bir SSG şanzıman aracılığıyla iletiliyor ve arka tekerlekler aracılığıyla yola aktarılıyor. Bu güç, standart olarak takılan karbon seramik frenlerle kontrol altına alınır.

Eşsiz karbon fiber MonoCell II şasi, daha çok günlük kullanılabilirliğe odaklanılarak yeni tasarlandı ve kabine daha iyi giriş ve çıkış sunuyor. İnanılmaz derecede güçlü ve sağlamdır, ancak 80 kg'dan daha hafiftir ve optimum koruma seviyeleri sunar. Bu hafif yapı ve alüminyum gövde panellerinin kullanımı, en yakın rakibinden neredeyse 150 kg daha hafif olan 1.313 kg kadar düşük bir kuru ağırlığa katkıda bulunuyor.

******

McLaren P1 GTR
McLaren P1™ yol otomobilini temel alan, pist odaklı McLaren P1™ GTR tasarım konsepti, maksimum performans, üstün yol tutuş özellikleri ve optimize edilmiş sürücü etkileşimi sunmak için aerodinamik olarak verimli "büzülen" gövde şeklini daha da optimize ediyor. Bir dizi değişiklik yapıldı ve McLaren P1™ GTR'nin pistte en iyi sürücü otomobili olma hedefine ulaşmasını sağlamak için araç baştan sona baştan aşağı yeniden tasarlandı.

McLaren P1™ GTR tasarım konseptinin ön paleti, McLaren P1™ üzerinde 80 mm genişletildi ve daha agresif GT tarzı bir ön ayırıcı ile birleştirildi. Yeniden profillendirilen düşük sıcaklıklı radyatör kanalları, agresif bir şekilde genişleyen ön tekerlek davlumbazlarının ön kenarına sorunsuz bir şekilde akar, üstyapı ise ön tekerleklerin arkasındaki karbon fiber MonoCage şasinin etrafına "büzülerek sarılır" ve bu da otomobilin boyunca hava akışını temizler. kanatlar.

McLaren P1™ GTR tasarım konseptinin profili, standart otomobilden daha düşük, sabit bir sürüş yüksekliğine sahip yarışa hazır süspansiyona bağlı olarak her zamanki gibi dramatik olmaya devam ediyor. Orijinal McLaren F1'in tasarımından ilham alan şnorkel hava girişi, karbon fiber MonoCage şasinin çatı yapısında hala mevcut.

Arkada, büyük, çift elemanlı bir kanat, üstyapının arkasında uzanan dramatik karbon fiber direklere monte edilmiştir. Bu sabit yükseklikte kanat, hızlanma performansını artırmak için hidrolik olarak çalıştırılan Sürtünme Azaltma Sistemi (DRS) ile donatılmıştır ve ön tekerleklerin önünde bulunan aktif aerodinamik kanatlarla çalışan karayolu otomobiline kıyasla daha yüksek bastırma gücü seviyeleri sağlamak üzere geliştirilmiştir. .

Yola uygun McLaren P1™ arka kanadı üstyapının içine yerleştirir, ancak sabit yükseklik kanadıyla ve bu nedenle pistonlar veya hareketli mekanik parçalar olmadan, McLaren P1™ GTR tasarım konseptinin motor bölmesinin arkasındaki gövdesi artık pürüzsüz, akıcı yüzey, kanadın altından ve arabanın arkasından temiz hava besler.

Arka kanadın altında, yalnızca McLaren P1™ GTR için geliştirilmiş, tamamen yeni bir tasarım olan, ortaya çıkan, merkezi olarak monte edilmiş egzoz bulunur. Inconel ve titanyum alaşımından yapılan sistem, McLaren sesini korumak ve daha da vurgulamak için daha yüksek çıkışlı 3.8 litrelik ikiz turbo V8 motorun işitsel karakteristiğini en üst düzeye çıkarır. Egzozun tasarımı da değişti, artık tek çıkışlı egzoz yerine düz kesim çift borulu bir kurulum kullanılıyor.

******

Toyota Celica ST185 Turbo
Toyota Celica ST185, 1992'de WRC Sürücüler Şampiyonası'nı ve 1993 ve 1994'te WRC Üretici ve Sürücüler Şampiyonası'nı kazandığı için Toyota'nın en başarılı ralli otomobilidir.

A Grubu rekabetin homologasyon gereksinimlerini karşılamak için Eylül 1989'dan itibaren Celica'nın 5.000 GT-Four RC üretim versiyonu üretildi.

Bu araba ilk çıkışını 1992 Dünya Ralli Şampiyonası serisinin açılış turu olan Monte Carlo Rallisi'nde yaptı, ancak sezonun yarısına kadar başarılı olamadı.

******

Toyota TS040 Hibrit
3.7 litrelik benzinli motorun ürettiği 520hp'ye ek olarak dört tekerlekten çekişe elektrik motorlarının uyguladığı 480hp sayesinde, TS040 HYBRID maksimum 1.000hp gücü ifade eder ve Hybrid teknolojisinin nihai ifadesini temsil eder. dünya yarışı.

Hibrit dört tekerlekten çekişe geçiş Toyota, Supra HV-R tekerlekten çekişin bir rekabet dayanıklılığı kazanan ilk hibrit olduğu 2007'den beri yarışlara uygulanan hibrit teknolojisinin gelişiminin bir parçası olduğu bir felsefeye dönüşü görüyor. , Tokachi'nin 24 Saati.

TOYOTA HYBRID Racing'in yeni ünitesi, WEC tarafından belirlenen yeni teknik düzenlemelere göre, özellikle tutumlu olarak geliştirilmiştir. Motora yapılan müdahaleler, aerodinamik verimlilik ve sürüş dinamikleri sayesinde elde edilen tasarruf ile 2013 yılına kıyasla yakıt tüketiminde %25'lik bir azalma gerektirmektedir.

END-USER LICENSE AGREEMENT (EULA)THE USE OF THIS SOFTWARE IS NOT ALLOWED IN ANY WAY IN PUBLIC, AND/OR FOR PROMOTIONAL, ENTERTAINMENT, TRAINING, EDUCATIONAL OR COMMERCIAL PURPOSES, FOR FREE OR NOT, WITHOUT AN EXPLICITE, WRITTE PERMISSION PROVIDED BY KUNOS SIMULAZIONI SRL. This is a legal agreement between you (

Assetto Corsa - Ready To Race Pack
Assetto Corsa için 18 Mayıs'ta PC Steam için mevcut olan tamamen yeni DLC'miz "Yarışa Hazır" ile tanışın. "Yarışa Hazır", AUDI, Lotus, McLaren, Maserati ve Toyota'dan "en çok arananları" sağlayan 10 yeni arabayı içeriyor. modeller yarışa hazır!
Tamamen yeni RTR DLC'miz, İtalya, Almanya, Büyük Britanya ve Japonya'dan teknoloji, güç, tarih ve tasarımı bir araya getiren çok çeşitli modeller sunar ve sonuçta tüm isteklerinizi karşılayacak şekilde tasarlanmış bir paket ortaya çıkar!

ARAÇLAR DAHİL
* Audi R8 LMS 2016
* Audi R18 e-tron quattro
* Audi TT Kupası 2016
* Audi TT RS (VLN)
* Lotus 3-Onbir
* Maserati MC12 GT1
* McLaren 570S
* McLaren P1 GTR
* Toyota Celica ST185 Turbo
* Toyota TS040 Hibrit

Audi R8 LMS 2016
Artık daha da fazla yarış arabası teknolojisine sahip olan yeni Audi R8 LMS, başarılı selefinin ayak izlerini takip ediyor.
Audi hayranları, 2015 yılında, örneğin Audi Sport Team WRT'nin yeni R8 LMS ile genel zaferi kutladığı Nurburgring'deki 24 saatlik yarışta olduğu gibi, 2015 yılında Neckarsulm'un yeni GT3 spor otomobiline tam anlamıyla hayran kalabilmişti. Sepang'daki 12 saatlik yarışta Audi R8 LMS bir-iki-üç galibiyet aldı. 2016 sezonu da başarıyla başladı: Dubai 24 Saat yarışında genel bir zafer ve klasik Daytona 24 Saat yarışında sınıf galibiyeti.

******

Audi R18 e-tron quattro
Audi R18 e-tron quattro'nun arkasındaki konsept, LMP sporunda emsalsizdir ve bunun gerçekleştirilmesi öncü bir başarıdır. İlk geliştirme adımında, Audi Sport mühendisleri ve ortakları çok çeşitli çözümleri araştırdı. Bunlar, her iki tahrik sisteminin de arka tekerlekleri ittiği paralel bir hibrit içeriyordu. Çekiş, yol tutuş özellikleri, paketleme ve ağırlık dağılımı gibi hususları tarttıktan sonra, nihayetinde tahrik sistemlerini dingil ile ayırmaya karar verdiler - içten yanmalı motor arka tekerlekleri kalıcı olarak tahrik ediyor ve elektrikli tahrik talep üzerine ön tekerlekleri tahrik ediyor.

R18 e-tron quattro'da fren enerjisinin bir kısmı, ön aksta bulunan motor jeneratör ünitesine (MGU) fayda sağlar. Kalıcı olarak uyarılmış iki senkron makinesi, geri kazanılan enerjiyi güç elektroniği aracılığıyla doğru akıma dönüştürür. Bu akım, kokpitin içinde solda konumlandırılmış bir volan enerji depolama sistemini çalıştırır.

Hız 120 km/s'yi aştığında, enerji depolama sisteminden tekrar çağrılır. Güç elektroniği tarafından tekrar alternatif akıma dönüştürülerek MGU'nun iki elektrik motorunu besler. Bunlar ortaklaşa olarak tek kademeli planet dişliler aracılığıyla ön tekerleklere 160 kW'tan daha fazlasını besler; merkezi kontrol ünitesi devirleri ve torku arka tekerleklerde geçerli olan koşullara göre tutar. Yarış arabası geçici olarak dört tahrikli tekerleği olan bir quattro haline gelir.

******

Audi TT kupası 2016
Alman Audi Sport TT Cup için için için görsel olduğu gibi bir avantaj olarak da yarış bir spor otomobil olan Audi TT cup'ı geliştirmek.
Audi TT yarış modelinin gövdesi ve karbon fiberden şık. Bu, 1.125 kilogram yüksek ki Audi TT cup'ın hafif ve son derece çevik bir otomobil görünümünde.

Audi TT cup car, Audi TTS'den 2.0 TFSI kullanıyor. Dört silindirli motor, üretim modelinde 228kW (310hp) güç sağlıyor ve TTS'yi 0'dan 100km/s'ye 4,7 hızlandırıyor. Push-to-adlı verilen bir aracılığıyla, direksiyon simidinden bir çıkışını yönlendirmeleri için geçiş için 22kW (30hp) kullanılır. Ön camdaki mavi lamba, takviye aktivasyonunu gösterir. Arka yan camlardakiler, ek güçler kaç kez'ni kullanırlar. Diş takviyelerinin güvenliğiyle önlemlerle.

Güç, doğrudan vitesli çift debriyajlı yollardan ön tekerleklere iletilir. Yarışlarda özel olarak özel vites geçişleri, direksiyon simidindeki kanatçıkları ile geçiş edilir. Buna göre Audi TT cup'ta sadece hızlanma ve frenleme için kullanılan iki pedal bulunuyor.

******

Audi TT RS (VLN)
Audi TT RS (VLN), TT ve markanın diğer araçlarını motor sporlarında kullanmak isteyen müşterilerin yoğun talebine cevap verebilmek için geliştirildi.
Beş silindirli bir TFSI motoruna dayanıyor ve gövde, süspansiyon ve aerodinamik alanlarında yarışa özgü yeni gelişmeler içeriyor.

******

Lotus 3-Onbir
Lotus ruhunun tavizsiz bir tezahürü olarak tasarlanan yeni otomobilleri, seyreltilmemiş bir sürüş deneyimi sağlamaya odaklanıyor ve şirketin efsanevi yol tutuşu ve inanılmaz hız sunma becerisinin altını çiziyor.

Az daha çoktur konsepti üzerinde çalışan ve Lotus'un iz köklerine yakın olan etkileyici yeni araç, tamamen yeni hafif bir gövdeye, açık bir kokpit tasarımına ve 450 hp güç üreten revize edilmiş V6 süperşarjlı motora sahiptir.

Lotus 3-Eleven'ın iki çeşidi mevcuttur: Yol ve Yarış; her ikisi de yüksek performans, çeviklik ve hassasiyetin etkileyici bir kombinasyonunu sunar. Road versiyonuna dayanan Race, çok daha agresif bir aero kiti, sıralı bir şanzıman ve altı noktalı emniyet kemerine sahip FIA onaylı bir sürücü koltuğu içeriyor.

Assetto Corsa, Yarış sürümünü simüle eder. Kuru ağırlığı 900 kg'ın altında (Yarış versiyonu) ile 3-Eleven, ton başına 500 hp'yi aşan kıskanılacak bir güç-ağırlık oranı sunar ve maksimum hıza ulaşmadan önce 0'dan 60 mil / saat'e 3.0 saniyeden daha kısa sürede koşabilir. Yarış versiyonu için 290 km/s hız.

******

Maserati MC12 GT1
Maserati MC12, GT Şampiyonasında yarışacak yarış çeşidinin temeli olarak 2004 yılında üretime girdi. Aslında, GT Şampiyonasına katılım için bir gereklilik, en az 25 yol otomobilinin üretilmesiydi; yani 2004'te 25 araba ve 2005'te 25 araba daha üretildi.

Araba, Ferrari Dino V12 motorunun bir çeşidini monte eden Enzo Ferrari şasisine ve vites kutusuna dayanıyordu.

Yarış versiyonunun yarış sonuçları muhteşemdi. Maserati MC12 GT1 takımı, ilk yarışı ikinci ve üçüncü olarak bitirmeyi başardı ve bir sonraki raundun yarışını kazandı. İkinci yıl Maserati, büyük bir puan farkıyla Üreticiler Kupası'nı kazandı ve sonraki yıllarda büyük bir seviyede rekabet etmeye devam etti. 94 yarışa katıldı ve 40'ını kazandı.

******

McLaren 570S
Her McLaren gibi 570S Coupé'nin performansı nefes kesici. Adından da anlaşılacağı gibi, ton başına 434PS'lik sınıfında lider bir güç-ağırlık oranı sağlamak için 562bhp'lik bir güç çıkışını hafif yapı ile birleştirir. 570S 0'dan 100km/s hıza 3,2 saniyede ulaşırken, 200km/s hıza sadece 9,5 saniyede ulaşıyor ve otomobil 328km/s maksimum hıza ulaşana kadar hız kesmiyor.

McLaren tasarım ekibi, yere basma kuvvetini artıran ve zarafet katan arkadaki uçan payandalar ve ortaya monte edilmiş V8 motorunu soğutmak için ilave havayı yönlendiren karmaşık kapı kirişleri gibi ayrıntılarla vurgulanan bir güzellik şekli yarattı.

Spor Serisi, bileşenlerin yüzde 30'u yeni modele özel olarak tasarlanmış M838TE adlı 3.8 litrelik V8 çift turbo motorun bir evrimine sahiptir. McLaren tarafından tasarlanan motor, 7.400 rpm'de 562bhp ve 5.000-6.500 rpm'de 600Nm tork üretiyor. Güç, yedi vitesli bir SSG şanzıman aracılığıyla iletiliyor ve arka tekerlekler aracılığıyla yola aktarılıyor. Bu güç, standart olarak takılan karbon seramik frenlerle kontrol altına alınır.

Eşsiz karbon fiber MonoCell II şasi, daha çok günlük kullanılabilirliğe odaklanılarak yeni tasarlandı ve kabine daha iyi giriş ve çıkış sunuyor. İnanılmaz derecede güçlü ve sağlamdır, ancak 80 kg'dan daha hafiftir ve optimum koruma seviyeleri sunar. Bu hafif yapı ve alüminyum gövde panellerinin kullanımı, en yakın rakibinden neredeyse 150 kg daha hafif olan 1.313 kg kadar düşük bir kuru ağırlığa katkıda bulunuyor.

******

McLaren P1 GTR
McLaren P1™ yol otomobilini temel alan, pist odaklı McLaren P1™ GTR tasarım konsepti, maksimum performans, üstün yol tutuş özellikleri ve optimize edilmiş sürücü etkileşimi sunmak için aerodinamik olarak verimli "büzülen" gövde şeklini daha da optimize ediyor. Bir dizi değişiklik yapıldı ve McLaren P1™ GTR'nin pistte en iyi sürücü otomobili olma hedefine ulaşmasını sağlamak için araç baştan sona baştan aşağı yeniden tasarlandı.

McLaren P1™ GTR tasarım konseptinin ön paleti, McLaren P1™ üzerinde 80 mm genişletildi ve daha agresif GT tarzı bir ön ayırıcı ile birleştirildi. Yeniden profillendirilen düşük sıcaklıklı radyatör kanalları, agresif bir şekilde genişleyen ön tekerlek davlumbazlarının ön kenarına sorunsuz bir şekilde akar, üstyapı ise ön tekerleklerin arkasındaki karbon fiber MonoCage şasinin etrafına "büzülerek sarılır" ve bu da otomobilin boyunca hava akışını temizler. kanatlar.

McLaren P1™ GTR tasarım konseptinin profili, standart otomobilden daha düşük, sabit bir sürüş yüksekliğine sahip yarışa hazır süspansiyona bağlı olarak her zamanki gibi dramatik olmaya devam ediyor. Orijinal McLaren F1'in tasarımından ilham alan şnorkel hava girişi, karbon fiber MonoCage şasinin çatı yapısında hala mevcut.

Arkada, büyük, çift elemanlı bir kanat, üstyapının arkasında uzanan dramatik karbon fiber direklere monte edilmiştir. Bu sabit yükseklikte kanat, hızlanma performansını artırmak için hidrolik olarak çalıştırılan Sürtünme Azaltma Sistemi (DRS) ile donatılmıştır ve ön tekerleklerin önünde bulunan aktif aerodinamik kanatlarla çalışan karayolu otomobiline kıyasla daha yüksek bastırma gücü seviyeleri sağlamak üzere geliştirilmiştir. .

Yola uygun McLaren P1™ arka kanadı üstyapının içine yerleştirir, ancak sabit yükseklik kanadıyla ve bu nedenle pistonlar veya hareketli mekanik parçalar olmadan, McLaren P1™ GTR tasarım konseptinin motor bölmesinin arkasındaki gövdesi artık pürüzsüz, akıcı yüzey, kanadın altından ve arabanın arkasından temiz hava besler.

Arka kanadın altında, yalnızca McLaren P1™ GTR için geliştirilmiş, tamamen yeni bir tasarım olan, ortaya çıkan, merkezi olarak monte edilmiş egzoz bulunur. Inconel ve titanyum alaşımından yapılan sistem, McLaren sesini korumak ve daha da vurgulamak için daha yüksek çıkışlı 3.8 litrelik ikiz turbo V8 motorun işitsel karakteristiğini en üst düzeye çıkarır. Egzozun tasarımı da değişti, artık tek çıkışlı egzoz yerine düz kesim çift borulu bir kurulum kullanılıyor.

******

Toyota Celica ST185 Turbo
Toyota Celica ST185, 1992'de WRC Sürücüler Şampiyonası'nı ve 1993 ve 1994'te WRC Üretici ve Sürücüler Şampiyonası'nı kazandığı için Toyota'nın en başarılı ralli otomobilidir.

A Grubu rekabetin homologasyon gereksinimlerini karşılamak için Eylül 1989'dan itibaren Celica'nın 5.000 GT-Four RC üretim versiyonu üretildi.

Bu araba ilk çıkışını 1992 Dünya Ralli Şampiyonası serisinin açılış turu olan Monte Carlo Rallisi'nde yaptı, ancak sezonun yarısına kadar başarılı olamadı.

******

Toyota TS040 Hibrit
3.7 litrelik benzinli motorun ürettiği 520hp'ye ek olarak dört tekerlekten çekişe elektrik motorlarının uyguladığı 480hp sayesinde, TS040 HYBRID maksimum 1.000hp gücü ifade eder ve Hybrid teknolojisinin nihai ifadesini temsil eder. dünya yarışı.

Hibrit dört tekerlekten çekişe geçiş Toyota, Supra HV-R tekerlekten çekişin bir rekabet dayanıklılığı kazanan ilk hibrit olduğu 2007'den beri yarışlara uygulanan hibrit teknolojisinin gelişiminin bir parçası olduğu bir felsefeye dönüşü görüyor. , Tokachi'nin 24 Saati.

TOYOTA HYBRID Racing'in yeni ünitesi, WEC tarafından belirlenen yeni teknik düzenlemelere göre, özellikle tutumlu olarak geliştirilmiştir. Motora yapılan müdahaleler, aerodinamik verimlilik ve sürüş dinamikleri sayesinde elde edilen tasarruf ile 2013 yılına kıyasla yakıt tüketiminde %25'lik bir azalma gerektirmektedir.

END-USER LICENSE AGREEMENT (EULA)THE USE OF THIS SOFTWARE IS NOT ALLOWED IN ANY WAY IN PUBLIC, AND/OR FOR PROMOTIONAL, ENTERTAINMENT, TRAINING, EDUCATIONAL OR COMMERCIAL PURPOSES, FOR FREE OR NOT, WITHOUT AN EXPLICITE, WRITTE PERMISSION PROVIDED BY KUNOS SIMULAZIONI SRL. This is a legal agreement between you (