Assetto Corsa - Porsche Pack II

Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II
Assetto Corsa - Porsche Pack II

Assetto Corsa - Porsche Pack II
*PORSCHE PACK VOLUME II*
Porsche Pack Volume II, Porsche markasına adanan ilk DLC'yi takip ediyor ve toplam dokuz konfigürasyonda farklı bir model yelpazesi sunuyor. Paket, 2015 Le Mans ödüllü 919 Hybrid, ikonik 911 GT1 ve hem Uzun Kuyruk hem de Kısa Kuyruk konfigürasyonlarında yer alan efsanevi 962c dahil olmak üzere Porsche tarafından şimdiye kadar yaratılmış en ikonik yarış arabalarından bazılarına dikkat çekiyor. yol arabaları, hiper arabalar, modern ve tarihi GT ve yarış modelleri arasında mükemmel bir karışım sunmayı amaçlayan Porsche 2016 serisinin en yeni modellerinden biri.

*ARABALAR*

Porsche 911 GT3 RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche Cayman GT4
Porsche 718 Boxster S Düz Şanzıman
Porsche 718 Boxster S PDK
Porsche 919 Hibrit 2015
Porsche 911 GT1
Porsche 962c uzun kuyruk
Porsche 962c kısa kuyruk

*Porsche 911 GT3 RS*

911 GT3 RS ile Porsche, spor arabalar ve yarış arabaları arasındaki bariyeri bir kez daha yıkıyor. Şu anda yasal bir 911'de mümkün olan maksimum düzeyde motor sporları teknolojisi ile donatılmıştır. Yedi dakika 20 saniyelik bir tur süresi ile 911 GT3 RS, Carrera GT süper spor otomobilinin tarihi rekor değerini bile geçer. Nürburgring'in Kuzey Döngüsü'nde yedi dakika 29 saniyenin biraz altında.
Bu üstün performansın nedeni motor sporları uzmanlığıdır. 911 GT3 RS, özel olarak geliştirilmiş bir PDK şanzımanla birlikte 500 hp (368 kW) güce ve 460 Newton metre torka sahip dört litrelik altı silindirli bir motordan güç alıyor. 911 ailesindeki doğrudan yakıt enjeksiyonlu, doğal emişli tüm motorlar arasında en büyük deplasmana ve güce sahip olan motor, yüksek performanslı spor otomobili sıfırdan 100 km/s'ye 3,3 saniyede ve 200 km/s'ye 10.9'da hızlandırıyor. saniye.
911 GT3 RS, akıllı hafif tasarımın bir şaheseridir. Çatı ilk kez magnezyumdan yapılmıştır; motor ve bagaj kapağı için karbon fiber kullanılmış ve diğer hafif bileşenler alternatif malzemelerden yapılmıştır. Ek olarak, hafif tavan spor otomobilin ağırlık merkezini alçaltarak mükemmel yanal dinamiklerini iyileştiriyor. Gövde 911 Turbo'dan geliyor ve RS'ye özgü aerodinamik eklenti parçalarıyla neredeyse bir yarış arabası sürüş makinesi statüsünü simgeliyor. Neredeyse yola kadar uzanan ön spoyler dudağı ve büyük arka kanat, baskın görünümünü pekiştiriyor.
Diğer bir karakteristik özellik ise, tıpkı safkan motor sporları arabalarında olduğu gibi, kanatların üst kısmına uzanan benzersiz ön tekerlek davlumbazı havalandırma kanallarıdır. Ön aksta yere basma kuvvetini arttırırlar.
911 GT3 RS'nin şasisi, maksimum sürüş dinamikleri ve hassasiyet için ayarlandı. Arka aks yönlendirmesi ve tamamen değişken arka aks diferansiyel kilidine sahip Porsche Torque Vectoring Plus, çevikliği ve dinamikleri artırır ve daha geniş ön ve arka iz genişlikleri üstün bir yuvarlanma dengesi sağlar. Ayrıca 911 GT3 RS, standart olarak herhangi bir 911 modelinin en geniş lastikleriyle birlikte gelir. Sonuçlar: daha da çevik dönüş özellikleri ve daha da yüksek viraj alma hızları.

*Porsche 718 Spyder RS*
Porsche, 1953 yılında efsanevi Porsche 550 Spyder yarış arabasıyla başlayan uzun zaferler listesine 1960 yılında, sıra dışı bir araçla devam etti: Type 718 RS 60. 718 RSK temel alınarak geliştirilen RS 60'ın hacmi, standart üretim araçlarına benzer şekilde yalnızca 1.600 cc'ye yükseltilmedi, aynı zamanda bir yarış arabası için oldukça sıra dışı bazı özellikler kazandı, yani daha büyük bir ön cam, işlevsel kaput ve yerleştirilmiş bagaj bölmesi. arkada, şimdi 160 hp üreten dört kamlı dört silindirli motorun arkasında. Dışarıdan, yeni Spyder derin, yuvarlak ön yüzü ve arkada geriye doğru sivrilen çıkıntısıyla tanınıyordu.
Başından beri, 718 RS 60, spor otomobil üreticisinin bugüne kadarki en büyük başarılarını kaydederek, özellikle uzun mesafe yarışlarında, yarışların önemli bir parçası haline geldi: ilk gezisinde, 12h Sebring, Gendebien/Herrmann ve Holbert/Sheckter sürücü ekipleri ilk iki sırayı elde etti. 1960'taki 44. Targa Florio'daki genel zafer, Joakim Bonnier ve Hans Hermann'ın bitiş çizgisini üç litrelik Ferrari'yi altı dakikadan fazla geride bırakarak geçmeleriyle de Porsche'ye gitti. Nürburgring'in 1000 kilometrelik yarışında ikincilik galibiyet serisini tamamladı. İsviçreli yarış pilotu Heini Walter'ın direksiyonda olduğu 718 RS, 1960 ve 1961'de arka arkaya üçüncü ve dördüncü Avrupa Tepe Tırmanma Şampiyonalarını kazanarak tırmanma özelliklerini kanıtladı.

*Porsche Cayman GT4*

Cayman GT4, Porsche'nin 911 GT3'ün bileşenlerini içeren Cayman model yelpazesini temel alan bir GT spor otomobilini ilk kez tanıttığı anlamına geliyor. Nürburgring'in Kuzey Döngüsü'ndeki 7 dakika 40 saniyelik tur süresi, Cayman GT4'ü ​​pazar segmentinin zirvesinde yeni bir kriter olarak konumlandırıyor.
Cayman GT4'ün motoru, şasisi, frenleri ve aerodinamik tasarımı maksimum sürüş dinamikleri için yapılandırılmıştır. 911 Carrera S motorundan türetilen 385 hp (283 kW) 3.8 litrelik düz altı motorla çalışır. Gücü her zaman dinamik şanzıman yuvalarına sahip altı vitesli düz şanzıman tarafından iletilir. Cayman GT4, sıfırdan 100 km/s hıza 4,4 saniyede çıkıyor; azami hızı 295 km/s'dir. 30 mm daha alçak gövde konumu ve cömert boyutlu bir fren sistemine sahip şasi, neredeyse tamamen 911 GT3'ün bileşenlerinden oluşuyor.
Ortadan motorlu bir spor otomobil ve sınıfında sürüş dinamiklerinin en iyi örneği olarak, 904 Carrera GTS, 911 GT1, Carrera GT ve 918 Spyder gibi otomobillerin kavramsal geleneğini takip ediyor. Bu nedenle Cayman GT4, Porsche'nin gelecekte radikal iki kapılı spor otomobilleri – Weissach'taki Motor Sporları bölümünde geliştirilen spor otomobilleri – tanıtmaya devam ettiğini net bir şekilde ifade ediyor.

*Porsche 718 Boxster S Düz Şanzıman / PDK*

İlk Boxster'ın piyasaya sürülmesinden 20 yıl sonra, Porsche 2016'da ortadan motorlu roadster'larını yeniden yapılandırdı. Yeni nesil modellerin adı 718 Boxster ve 718 Boxster S'dir. Bu şekilde Porsche, dört silindirli flatör geleneğini sürdürüyor. 1950'lerde ve 1960'larda aralarında efsanevi Targa Florio ve Le Mans'ın da bulunduğu sayısız yarış kazanan Porsche 718 ortadan motorlu spor otomobillerde kullanılan motorlar.
Yeni model serisinin en önemli parçası, yeni geliştirilen turboşarjlı dört silindirli yassı motordur - 1960'ların sonundan beri ilk kez Porsche bu tip motora sahip spor arabaları yeniden kullanıyor. 718 Boxster S, 2,5 litre deplasmandan 257 kW (350 hp) güç üretir. S modelinde Porsche ayrıca değişken türbin geometrisine sahip bir turboşarj kullanıyor. Aslında Porsche, hem 911 Turbo'da hem de 718 Boxster S'de benzinli motorlara sahip üretim otomobillerinde VTG teknolojisini sunan tek üreticidir.
Turboşarj, torku önemli ölçüde artırır. 718 Boxster S'nin 2,5 litrelik motoru, 1.900 dev/dak ile 4.500 dev/dak arasında bir hız aralığında 420 Newton metreye ulaşır ve bu da daha hızlı bir sprint performansı sağlar. 718 Boxster S – Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) ve Sport Chrono Paketi ile – 4,2 saniyede sıfırdan 100 km/s hıza çıkıyor. En yüksek hız 285 km/s'dir.
Yeni roadster, sürüş dinamiklerinde orijinal 718'in izlerini de takip ediyor. Otomobilin tamamen yeniden ayarlanmış şasisi, viraj alma performansını artırıyor. Elektromekanik direksiyon sistemi, yüzde on daha doğrudan olacak şekilde yapılandırılmıştır. Bu, 718 Boxster'ı hem pistlerde hem de günlük trafikte daha çevik ve daha kolay yönlendirilebilir hale getirir ve tutkulu ve sportif bir sürüş keyfi sağlar.

*Porsche 919 Hibrit 2015*

WEC yönetmelikleri, motor sporlarında verimlilik, güvenlik ve sürdürülebilirlik ile ilgili katı gereksinimleri ortaya koymaktadır. Kısacası: gelecek için tasarlanmış araçlar. Bu gereksinimler, Porsche mühendislerine, Porsche'nin 60 yılı aşkın süredir yaptıklarını sürdürmek için ilham verdi. Yalıtılmış teknolojilere ya/veya yaklaşımından kaçınmak ve bunun yerine genel resmi gözden kaçırmadan olası her ayrıntıyı incelemek.
LMP1 sınıfında maksimum performansla hakimiyet ilkesi yerini verimlilik talebine bırakacaktır. Yarış tarihinde ilk kez, üst klasmandaki tüm iş takımları hibrit yarış araçlarıyla yarışmak zorunda.
Porsche'nin yanmalı motor seçimi, verimliliği optimize edilmiş bir yaklaşımdan doğdu: son derece kompakt, turboşarjlı dört silindirli, doğrudan yakıt enjeksiyonlu 2 litrelik bir motor. İçten yanmalı motor iki enerji geri kazanım sistemi tarafından desteklenmektedir. Spor Arabaları tasarlama konusundaki yılların deneyimi, tek tek bileşenlerin ağırlığını daha da azaltmamıza yardımcı oldu. Spor prototipi esas olarak karbondan yapılmıştır. Ayrıca yüksek mukavemetli alüminyumdan yapılmış motor ve magnezyum ve çeşitli titanyum alaşımlarının kullanılması da ideal sistem ağırlığına ulaşılmasına yardımcı oldu.

*Porsche 911 GT1*
911 GT1, 1990'ların ortalarında GT yarışlarında iş ve müşteri görünümleri için geliştirildi ve ilk yarışını 1996'da yaptı. GT1, su soğutmalı ortadan monte bir motora ve dengeli aksa sahip olan ilk 911'di. yük dağılımı ayrıca aerodinamik faydalar da sağladı. Joest Team TWR Porsche WSC 95'in arkasında, yeni GT yarış arabası, 1996 yılında Le Mans'ta GT1 kategorisinde, genel sıralamada ikinci ve üçüncü sırayı alarak hemen çifte zafer elde etti.
1997'de her iki 911 GT1 de yarış bitmeden hemen önce karşılaşılan teknik sorunlar nedeniyle Le Mans'tan ayrıldı. Bir yıl sonra, 911 GT1'in revize edilmiş bir versiyonu, Porsche'nin karbon fiber şasili bir spor otomobile ilk kez girdiği Le Mans'ta yarıştı. CFK monokok, yeniden işlenmiş ön aks süspansiyonu ve akü ve jeneratör ağırlığından tasarruf sayesinde 911 GT1 98, önceki modele göre yaklaşık 50 kilogram daha hafifti. Modifiye edilmiş motor yönetim sistemi sayesinde motor gücü 50 hp daha artırıldı. Bir başka yeni özellik de karbon fiberden yapılmış üç diskli yarış kavramasıydı.
Porsche spor otomobil markasının 50. yıldönümüne uygun bir haraç olarak 911 GT1, 1998'de Le Mans'ın 24 saatinde Zuffenhausen merkezli üretici için çifte zafer elde etti.

*Porsche 962c uzun kuyruk / kısa kuyruk*

İlk olarak 1984'te ABD'de kullanılmak üzere geliştirilen, 1985'ten itibaren Porsche 962 C, 1982'de selefi 956 ile başlayan başarılı küresel motor sporları hikayesini sürdürdü. Porsche, aerodinamik yer etkisini uyarlayarak bu yarış arabalarının geliştirilmesinde öncü çalışmalara imza attı. Formula 1'de yeni yarış arabalarında kullanılır. Sidepodlardaki kanat profilleri ve alt gövdedeki difüzörler, sürüş sırasında aracı pist yüzeyine 'emdiren' ve aşırı viraj alma hızlarıyla sonuçlanan bir vakum üretti. 956 ve 962 C, önceki modellerinin boru şeklindeki uzay çerçevesine göre yaklaşık %80 daha sert olan alüminyum monokoklara sahipti. Kurallar yakıt tüketimini sınırladığı için, Porsche çığır açan enjeksiyon ve ateşleme sistemleri kullandı. 962 C ve 956 arasındaki bazı farklar daha uzun aks mesafesi, daha dar lastikler ve artan ağırlık (800 kilogram yerine minimum 850 ağırlık) ile daha da iyileştirilmiş aerodinamiklerdi. Başlangıçta 2.65 litrelik çift turbo motorla donatılmış olan 962 C, ilk kez 1985 yılında Le Mans'ta antrenman sırasında 700 hp'ye kadar güç üreten tamamen su soğutmalı üç litrelik çift turbo motorla çalıştırıldı. 962 C, Le Mans'ı kazandı. 1986, 1987, 1989 ve 1994'te, 956'nın 1982'den 1985'e kadar olan 24 saatlik yarışta yenilmezlik serisini takiben. Porsche, 1982 ve 1986 yılları arasında bu "kanat arabaları" ile beş sürücü ve üç üreticinin Dünya Şampiyonası şampiyonluğunu kazandı.
Hans-Joachim Stuck, Derek Bell ve Al Holbert, 13 ve 14 Haziran 1987'de 962 006'da Le Mans'ın 24h'sini kazandılar. Ertesi yıl, Mario, Michael ve John Andretti "006"yı antrenman arabası olarak kullandılar (T- Araba) Le Mans'ta, ardından Porsche müzesi tarafından satın alındı.

Assetto Corsa - Porsche Pack II
*PORSCHE PACK VOLUME II*
Porsche Pack Volume II, Porsche markasına adanan ilk DLC'yi takip ediyor ve toplam dokuz konfigürasyonda farklı bir model yelpazesi sunuyor. Paket, 2015 Le Mans ödüllü 919 Hybrid, ikonik 911 GT1 ve hem Uzun Kuyruk hem de Kısa Kuyruk konfigürasyonlarında yer alan efsanevi 962c dahil olmak üzere Porsche tarafından şimdiye kadar yaratılmış en ikonik yarış arabalarından bazılarına dikkat çekiyor. yol arabaları, hiper arabalar, modern ve tarihi GT ve yarış modelleri arasında mükemmel bir karışım sunmayı amaçlayan Porsche 2016 serisinin en yeni modellerinden biri.

*ARABALAR*

Porsche 911 GT3 RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche Cayman GT4
Porsche 718 Boxster S Düz Şanzıman
Porsche 718 Boxster S PDK
Porsche 919 Hibrit 2015
Porsche 911 GT1
Porsche 962c uzun kuyruk
Porsche 962c kısa kuyruk

*Porsche 911 GT3 RS*

911 GT3 RS ile Porsche, spor arabalar ve yarış arabaları arasındaki bariyeri bir kez daha yıkıyor. Şu anda yasal bir 911'de mümkün olan maksimum düzeyde motor sporları teknolojisi ile donatılmıştır. Yedi dakika 20 saniyelik bir tur süresi ile 911 GT3 RS, Carrera GT süper spor otomobilinin tarihi rekor değerini bile geçer. Nürburgring'in Kuzey Döngüsü'nde yedi dakika 29 saniyenin biraz altında.
Bu üstün performansın nedeni motor sporları uzmanlığıdır. 911 GT3 RS, özel olarak geliştirilmiş bir PDK şanzımanla birlikte 500 hp (368 kW) güce ve 460 Newton metre torka sahip dört litrelik altı silindirli bir motordan güç alıyor. 911 ailesindeki doğrudan yakıt enjeksiyonlu, doğal emişli tüm motorlar arasında en büyük deplasmana ve güce sahip olan motor, yüksek performanslı spor otomobili sıfırdan 100 km/s'ye 3,3 saniyede ve 200 km/s'ye 10.9'da hızlandırıyor. saniye.
911 GT3 RS, akıllı hafif tasarımın bir şaheseridir. Çatı ilk kez magnezyumdan yapılmıştır; motor ve bagaj kapağı için karbon fiber kullanılmış ve diğer hafif bileşenler alternatif malzemelerden yapılmıştır. Ek olarak, hafif tavan spor otomobilin ağırlık merkezini alçaltarak mükemmel yanal dinamiklerini iyileştiriyor. Gövde 911 Turbo'dan geliyor ve RS'ye özgü aerodinamik eklenti parçalarıyla neredeyse bir yarış arabası sürüş makinesi statüsünü simgeliyor. Neredeyse yola kadar uzanan ön spoyler dudağı ve büyük arka kanat, baskın görünümünü pekiştiriyor.
Diğer bir karakteristik özellik ise, tıpkı safkan motor sporları arabalarında olduğu gibi, kanatların üst kısmına uzanan benzersiz ön tekerlek davlumbazı havalandırma kanallarıdır. Ön aksta yere basma kuvvetini arttırırlar.
911 GT3 RS'nin şasisi, maksimum sürüş dinamikleri ve hassasiyet için ayarlandı. Arka aks yönlendirmesi ve tamamen değişken arka aks diferansiyel kilidine sahip Porsche Torque Vectoring Plus, çevikliği ve dinamikleri artırır ve daha geniş ön ve arka iz genişlikleri üstün bir yuvarlanma dengesi sağlar. Ayrıca 911 GT3 RS, standart olarak herhangi bir 911 modelinin en geniş lastikleriyle birlikte gelir. Sonuçlar: daha da çevik dönüş özellikleri ve daha da yüksek viraj alma hızları.

*Porsche 718 Spyder RS*
Porsche, 1953 yılında efsanevi Porsche 550 Spyder yarış arabasıyla başlayan uzun zaferler listesine 1960 yılında, sıra dışı bir araçla devam etti: Type 718 RS 60. 718 RSK temel alınarak geliştirilen RS 60'ın hacmi, standart üretim araçlarına benzer şekilde yalnızca 1.600 cc'ye yükseltilmedi, aynı zamanda bir yarış arabası için oldukça sıra dışı bazı özellikler kazandı, yani daha büyük bir ön cam, işlevsel kaput ve yerleştirilmiş bagaj bölmesi. arkada, şimdi 160 hp üreten dört kamlı dört silindirli motorun arkasında. Dışarıdan, yeni Spyder derin, yuvarlak ön yüzü ve arkada geriye doğru sivrilen çıkıntısıyla tanınıyordu.
Başından beri, 718 RS 60, spor otomobil üreticisinin bugüne kadarki en büyük başarılarını kaydederek, özellikle uzun mesafe yarışlarında, yarışların önemli bir parçası haline geldi: ilk gezisinde, 12h Sebring, Gendebien/Herrmann ve Holbert/Sheckter sürücü ekipleri ilk iki sırayı elde etti. 1960'taki 44. Targa Florio'daki genel zafer, Joakim Bonnier ve Hans Hermann'ın bitiş çizgisini üç litrelik Ferrari'yi altı dakikadan fazla geride bırakarak geçmeleriyle de Porsche'ye gitti. Nürburgring'in 1000 kilometrelik yarışında ikincilik galibiyet serisini tamamladı. İsviçreli yarış pilotu Heini Walter'ın direksiyonda olduğu 718 RS, 1960 ve 1961'de arka arkaya üçüncü ve dördüncü Avrupa Tepe Tırmanma Şampiyonalarını kazanarak tırmanma özelliklerini kanıtladı.

*Porsche Cayman GT4*

Cayman GT4, Porsche'nin 911 GT3'ün bileşenlerini içeren Cayman model yelpazesini temel alan bir GT spor otomobilini ilk kez tanıttığı anlamına geliyor. Nürburgring'in Kuzey Döngüsü'ndeki 7 dakika 40 saniyelik tur süresi, Cayman GT4'ü ​​pazar segmentinin zirvesinde yeni bir kriter olarak konumlandırıyor.
Cayman GT4'ün motoru, şasisi, frenleri ve aerodinamik tasarımı maksimum sürüş dinamikleri için yapılandırılmıştır. 911 Carrera S motorundan türetilen 385 hp (283 kW) 3.8 litrelik düz altı motorla çalışır. Gücü her zaman dinamik şanzıman yuvalarına sahip altı vitesli düz şanzıman tarafından iletilir. Cayman GT4, sıfırdan 100 km/s hıza 4,4 saniyede çıkıyor; azami hızı 295 km/s'dir. 30 mm daha alçak gövde konumu ve cömert boyutlu bir fren sistemine sahip şasi, neredeyse tamamen 911 GT3'ün bileşenlerinden oluşuyor.
Ortadan motorlu bir spor otomobil ve sınıfında sürüş dinamiklerinin en iyi örneği olarak, 904 Carrera GTS, 911 GT1, Carrera GT ve 918 Spyder gibi otomobillerin kavramsal geleneğini takip ediyor. Bu nedenle Cayman GT4, Porsche'nin gelecekte radikal iki kapılı spor otomobilleri – Weissach'taki Motor Sporları bölümünde geliştirilen spor otomobilleri – tanıtmaya devam ettiğini net bir şekilde ifade ediyor.

*Porsche 718 Boxster S Düz Şanzıman / PDK*

İlk Boxster'ın piyasaya sürülmesinden 20 yıl sonra, Porsche 2016'da ortadan motorlu roadster'larını yeniden yapılandırdı. Yeni nesil modellerin adı 718 Boxster ve 718 Boxster S'dir. Bu şekilde Porsche, dört silindirli flatör geleneğini sürdürüyor. 1950'lerde ve 1960'larda aralarında efsanevi Targa Florio ve Le Mans'ın da bulunduğu sayısız yarış kazanan Porsche 718 ortadan motorlu spor otomobillerde kullanılan motorlar.
Yeni model serisinin en önemli parçası, yeni geliştirilen turboşarjlı dört silindirli yassı motordur - 1960'ların sonundan beri ilk kez Porsche bu tip motora sahip spor arabaları yeniden kullanıyor. 718 Boxster S, 2,5 litre deplasmandan 257 kW (350 hp) güç üretir. S modelinde Porsche ayrıca değişken türbin geometrisine sahip bir turboşarj kullanıyor. Aslında Porsche, hem 911 Turbo'da hem de 718 Boxster S'de benzinli motorlara sahip üretim otomobillerinde VTG teknolojisini sunan tek üreticidir.
Turboşarj, torku önemli ölçüde artırır. 718 Boxster S'nin 2,5 litrelik motoru, 1.900 dev/dak ile 4.500 dev/dak arasında bir hız aralığında 420 Newton metreye ulaşır ve bu da daha hızlı bir sprint performansı sağlar. 718 Boxster S – Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) ve Sport Chrono Paketi ile – 4,2 saniyede sıfırdan 100 km/s hıza çıkıyor. En yüksek hız 285 km/s'dir.
Yeni roadster, sürüş dinamiklerinde orijinal 718'in izlerini de takip ediyor. Otomobilin tamamen yeniden ayarlanmış şasisi, viraj alma performansını artırıyor. Elektromekanik direksiyon sistemi, yüzde on daha doğrudan olacak şekilde yapılandırılmıştır. Bu, 718 Boxster'ı hem pistlerde hem de günlük trafikte daha çevik ve daha kolay yönlendirilebilir hale getirir ve tutkulu ve sportif bir sürüş keyfi sağlar.

*Porsche 919 Hibrit 2015*

WEC yönetmelikleri, motor sporlarında verimlilik, güvenlik ve sürdürülebilirlik ile ilgili katı gereksinimleri ortaya koymaktadır. Kısacası: gelecek için tasarlanmış araçlar. Bu gereksinimler, Porsche mühendislerine, Porsche'nin 60 yılı aşkın süredir yaptıklarını sürdürmek için ilham verdi. Yalıtılmış teknolojilere ya/veya yaklaşımından kaçınmak ve bunun yerine genel resmi gözden kaçırmadan olası her ayrıntıyı incelemek.
LMP1 sınıfında maksimum performansla hakimiyet ilkesi yerini verimlilik talebine bırakacaktır. Yarış tarihinde ilk kez, üst klasmandaki tüm iş takımları hibrit yarış araçlarıyla yarışmak zorunda.
Porsche'nin yanmalı motor seçimi, verimliliği optimize edilmiş bir yaklaşımdan doğdu: son derece kompakt, turboşarjlı dört silindirli, doğrudan yakıt enjeksiyonlu 2 litrelik bir motor. İçten yanmalı motor iki enerji geri kazanım sistemi tarafından desteklenmektedir. Spor Arabaları tasarlama konusundaki yılların deneyimi, tek tek bileşenlerin ağırlığını daha da azaltmamıza yardımcı oldu. Spor prototipi esas olarak karbondan yapılmıştır. Ayrıca yüksek mukavemetli alüminyumdan yapılmış motor ve magnezyum ve çeşitli titanyum alaşımlarının kullanılması da ideal sistem ağırlığına ulaşılmasına yardımcı oldu.

*Porsche 911 GT1*
911 GT1, 1990'ların ortalarında GT yarışlarında iş ve müşteri görünümleri için geliştirildi ve ilk yarışını 1996'da yaptı. GT1, su soğutmalı ortadan monte bir motora ve dengeli aksa sahip olan ilk 911'di. yük dağılımı ayrıca aerodinamik faydalar da sağladı. Joest Team TWR Porsche WSC 95'in arkasında, yeni GT yarış arabası, 1996 yılında Le Mans'ta GT1 kategorisinde, genel sıralamada ikinci ve üçüncü sırayı alarak hemen çifte zafer elde etti.
1997'de her iki 911 GT1 de yarış bitmeden hemen önce karşılaşılan teknik sorunlar nedeniyle Le Mans'tan ayrıldı. Bir yıl sonra, 911 GT1'in revize edilmiş bir versiyonu, Porsche'nin karbon fiber şasili bir spor otomobile ilk kez girdiği Le Mans'ta yarıştı. CFK monokok, yeniden işlenmiş ön aks süspansiyonu ve akü ve jeneratör ağırlığından tasarruf sayesinde 911 GT1 98, önceki modele göre yaklaşık 50 kilogram daha hafifti. Modifiye edilmiş motor yönetim sistemi sayesinde motor gücü 50 hp daha artırıldı. Bir başka yeni özellik de karbon fiberden yapılmış üç diskli yarış kavramasıydı.
Porsche spor otomobil markasının 50. yıldönümüne uygun bir haraç olarak 911 GT1, 1998'de Le Mans'ın 24 saatinde Zuffenhausen merkezli üretici için çifte zafer elde etti.

*Porsche 962c uzun kuyruk / kısa kuyruk*

İlk olarak 1984'te ABD'de kullanılmak üzere geliştirilen, 1985'ten itibaren Porsche 962 C, 1982'de selefi 956 ile başlayan başarılı küresel motor sporları hikayesini sürdürdü. Porsche, aerodinamik yer etkisini uyarlayarak bu yarış arabalarının geliştirilmesinde öncü çalışmalara imza attı. Formula 1'de yeni yarış arabalarında kullanılır. Sidepodlardaki kanat profilleri ve alt gövdedeki difüzörler, sürüş sırasında aracı pist yüzeyine 'emdiren' ve aşırı viraj alma hızlarıyla sonuçlanan bir vakum üretti. 956 ve 962 C, önceki modellerinin boru şeklindeki uzay çerçevesine göre yaklaşık %80 daha sert olan alüminyum monokoklara sahipti. Kurallar yakıt tüketimini sınırladığı için, Porsche çığır açan enjeksiyon ve ateşleme sistemleri kullandı. 962 C ve 956 arasındaki bazı farklar daha uzun aks mesafesi, daha dar lastikler ve artan ağırlık (800 kilogram yerine minimum 850 ağırlık) ile daha da iyileştirilmiş aerodinamiklerdi. Başlangıçta 2.65 litrelik çift turbo motorla donatılmış olan 962 C, ilk kez 1985 yılında Le Mans'ta antrenman sırasında 700 hp'ye kadar güç üreten tamamen su soğutmalı üç litrelik çift turbo motorla çalıştırıldı. 962 C, Le Mans'ı kazandı. 1986, 1987, 1989 ve 1994'te, 956'nın 1982'den 1985'e kadar olan 24 saatlik yarışta yenilmezlik serisini takiben. Porsche, 1982 ve 1986 yılları arasında bu "kanat arabaları" ile beş sürücü ve üç üreticinin Dünya Şampiyonası şampiyonluğunu kazandı.
Hans-Joachim Stuck, Derek Bell ve Al Holbert, 13 ve 14 Haziran 1987'de 962 006'da Le Mans'ın 24h'sini kazandılar. Ertesi yıl, Mario, Michael ve John Andretti "006"yı antrenman arabası olarak kullandılar (T- Araba) Le Mans'ta, ardından Porsche müzesi tarafından satın alındı.