Assetto Corsa - Porsche Pack III

Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III
Assetto Corsa - Porsche Pack III

Assetto Corsa - Porsche Pack III
Porsche Pack Volume 3, Porsche markasına adanan ilk iki DLC paketini takip ediyor ve yedi farklı araçtan oluşan bir seçki sunuyor. Paket, en yeni Porsche 911 RSR 2017, 991 GT3 yarış serisinin tamamı ve en yeni 2016 Le Mans ödüllü 919 Hybrid dahil olmak üzere günümüzün Porsche yarış arabalarına vurgu yaparken, aynı zamanda Alman markasının en ikonik yarış arabalarından ikisini de içeriyor. 908 Lang-Heck ve 917 K. Volume 3 ayrıca oyunculara günümüzün Porsche serisinin en gözde modern yol otomobillerinden biri olan Porsche 911 R'yi getiriyor ve hem yol otomobilleri hem de modern ve modern otomobiller arasında mükemmel bir karışımı tamamlıyor. tarihi yarış modelleri

*Arabalar*
Porsche 911 RSR 2017
Porsche 911 GT3 Kupası 2017
Porsche 911 GT3 R 2016
Porsche 919 Hibrit 2016
Porsche 908 Sol
Porsche 917 K
Porsche 911 R
Porsche 911 Turbo S

*Porsche 911 RSR 2017*
"Tipik 911 tasarımını korurken, bu, en iyi GT modelimizin tarihindeki en büyük evrim."
Bunlar, Porsche Motorsport'un başkanı Dr. Frank-Steffen Walliser'in yepyeni Porsche 911 RSR 2017 ile ilgili sözleridir. 2017 Le Mans ve WEC yarış makinesi, 8000 rpm'de 510 hp güç üretiyor ve orta motor konfigürasyonuna sahip. Bu yepyeni Porsche GTE/GTLM yarış arabası sıfırdan tasarlandı ve arka aksın önüne yerleştirilmiş ultra modern, düz altılı bir motora sahip.

*Porsche 911 GT3 Kupası 2017*
Dünyanın en çok üretilen GT yarış arabasının arka kısmında artık daha da fazla sürüş için 4 litrelik, altı silindirli düz bir motor bulunuyor. Safkan motor sporları teknolojisi sayesinde, doğrudan yakıt enjeksiyonlu kompakt motor, 357 kW (485 hp) maksimum performans sunar.
Bir dizi yenilikçi ayrıntı, motor performansının yanı sıra verimliliği de artırarak doğal emişli motorun yarış modunda daha da dayanıklı olmasını ve bakım maliyetlerinin azalmasını sağlar.
Porsche, 911 GT3 Cup'ı Stuttgart-Zuffenhausen'deki ana fabrikasında 911 yol otomobili ile aynı üretim hattında üretiyor. Temel yarış ayarı, araçların müşteriye teslim edilmeden önce profesyonel bir yarış sürücüsü tarafından kapsamlı bir şekilde test edildiği Weissach motor sporları merkezinde gerçekleştirilir. 911 GT3 Cup'ın yaklaşık 3031 birimi 1998'den beri 996, 997 ve 991 model serilerinde üretildi. Bu, Stuttgart marka kupa yarış arabasını dünyanın en çok üretilen ve en çok satılan GT yarış arabası yapıyor.
Yeni 911 GT3 Cup, 2017 yarış sezonunda, başlangıçta yalnızca Porsche Mobil 1 Supercup'ta ve Porsche Carrera Cup Deutschland'da ve ayrıca Kuzey Amerika'da kullanılacak.

*Porsche 911 GT3 R 2016*
911 GT3 RS üretimi spor otomobili temel alan 911 GT3 R, dünya çapında GT3 serisi için müşteri spor yarış otomobili olarak tasarlandı.
368 kW'dan (500 hp) daha fazla yarışan dokuz-elbir geliştirilirken, hafif tasarıma, daha iyi aerodinamik verimliliğe, tüketimin azaltılmasına, daha iyi yol tutuşuna, daha fazla optimize edilmiş güvenliğe ve ayrıca servis ve yedek parça maliyetlerinin düşürülmesine özel önem verildi.
Akıllı alüminyum-çelik kompozit yapıya sahip 911 GT3 RS üretim spor otomobilinin hafif gövde tasarımının, yarış otomobili için ideal bir temel olduğu kanıtlanmıştır ve son teknoloji dört litrelik düz altı ünitesi, yüksek performanslı otomobil ile büyük ölçüde aynıdır. yasal yol modelinin üretim motoru.

*Porsche 919 Hibrit 2016*
WEC yönetmelikleri, motor sporlarında verimlilik, güvenlik ve sürdürülebilirlik ile ilgili katı gereksinimleri ortaya koymaktadır. Kısacası: gelecek için tasarlanmış araçlar. Bu gereksinimler, Porsche mühendislerine, Porsche'nin 60 yılı aşkın süredir yaptıklarını sürdürmek için ilham verdi. Yalıtılmış teknolojilere ya/veya yaklaşımından kaçınmak ve bunun yerine genel resmi gözden kaçırmadan olası her ayrıntıyı incelemek.
LMP1 sınıfında maksimum performansla hakimiyet ilkesi yerini verimlilik talebine bırakacaktır. Yarış tarihinde ilk kez, üst klasmandaki tüm iş takımları hibrit yarış araçlarıyla yarışmak zorunda.
Porsche'nin yanmalı motor seçimi, verimliliği optimize edilmiş bir yaklaşımdan doğdu: son derece kompakt, turboşarjlı dört silindirli, doğrudan yakıt enjeksiyonlu 2 litrelik bir motor. İçten yanmalı motor iki enerji geri kazanım sistemi tarafından desteklenmektedir. Spor Arabaları tasarlama konusundaki yılların deneyimi, tek tek bileşenlerin ağırlığını daha da azaltmamıza yardımcı oldu. Spor prototipi esas olarak karbondan yapılmıştır. Ayrıca yüksek mukavemetli alüminyumdan yapılmış motor ve magnezyum ve çeşitli titanyum alaşımlarının kullanılması da ideal sistem ağırlığına ulaşılmasına yardımcı oldu.

*Porsche 908 LH*
908 ilk kez 25 Nisan 1968'de Monza 1000 km yarışında geldi. Aynı yılın Eylül ayında 24 Hours of Le Mans'ta kullanıldı: burada 908'ler sıralama turlarında ve yarışın ilk etaplarında en hızlı otomobillerdi. onlar için şanssız, onarım kuralları Porsche takım liderleri tarafından yanlış yorumlandı ve diskalifiye edilmelerine neden oldu.
Gelecek yılki yarışta işler daha iyi gitti: Jacky Ickx bir Ford GT40 ile kazanmasına rağmen, Hans Herrmann' 908 LH yarışın sonuna doğru bir fren balatası sorunu nedeniyle sadece birkaç saniye geriden ikinci sırada tamamladı.

*Porsche 917K*
917'nin 1969'daki kötü sonuçları, Porsche'yi aero tasarımını gözden geçirmeye zorladı, çünkü asıl sorunu yüksek hızlarda yol tutuşuydu. Bu iyileştirmeler 917 Kurzheck'i doğurdu: o yıl bu araba 10 yarıştan 7'sini kazandı ve 24 Hours of Daytona'da (724 tur) 190 mil rekor mesafeyi kırdı.

*Porsche 911R*
Yeni 911 R'nin şasisi, 911 GT3'ü temel alır ve son derece sportif bir günlük sürüş sağlar. Ayar son derece doğrudandır ve araç 911 GT3 kadar alçaktır. Tüm şasi kontrol sistemleri manuel şanzımana uyarlanmıştır.
Düşük hızlarda, yeni 911 R'deki özel olarak uyarlanmış sistem, arka tekerlekleri ön tekerleklerin aksi yönünde yönlendirir. Bu, özellikle dar virajlarda çevikliği artırır. Yüksek hızlı manevralar sırasında sistem arka tekerlekleri ön tekerleklerle aynı yöne yönlendirir. Bu, özellikle yüksek sürüş hızlarında stabiliteyi artırır.
Büyük hacimli düz altı doğal emişli motor, yeni 911 R'nin hemen arkasında yer alır. Yüksek performanslı birimi, etkileyici bir maksimum motor devri olan 8.500 dev/dak sunar. 4 litrelik hacmiyle, litre başına 92 ​​kW 125 hp çıkışa karşılık gelen 368 kW (500 hp) güç sağlar. Maksimum tork 6.250 rpm'de 460 Nm'dir.
6 vitesli GT spor manuel şanzımanın çok kısa vites değiştirme mesafesi ile 911 R, vites kolunda çevik olmanız koşuluyla 0'dan 100 km/s hıza yalnızca 3,8 saniyede ulaşır. En yüksek hıza 6. viteste ulaşılır: 323 kmh.
Bu tür bir güç gelişimi ancak yüksek bir güç-ağırlık oranı ile mümkündür. Yeni 911 R ile bu dikkate değer bir 2,7 kg/hp'dir.

*Porsche 911 Turbo S*
Porsche her zaman performans vaat etmiştir. 911 Turbo S, bu vaadi olağanüstü etkileyici bir şekilde yerine getiriyor: 911 Turbo'dan bile daha büyük turboşarjlara sahip 3,8 litrelik ikiz turbo altı silindirli motor. 427 kW (580 hp) geliştiren maksimum tork 750 Nm'dir. 0'dan 100 km/s hıza 2,9 saniyede nefes kesici bir şekilde çıkıyorsunuz. Ve 9,9 saniyede 200 km hıza ulaşın. Azami hız: 330 kmh.
Teknik açıdan, 911 Turbo S, 911 Turbo kadar iyi bir donanıma sahiptir. Bununla birlikte, performans açısından, spesifikasyon daha da ayrıntılıdır.
Porsche Dinamik Şasi Kontrolü (PDCC), aktif yuvarlanma stabilizasyonu sağlar ve nötr tutuşu daha da iyileştirir. Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB), fren performansını iyileştirir. Yeni 20 inç 911 Turbo S jantlar, doğrudan motor yarışlarından türetilen bir teknoloji olan merkezi bir kilitleme cihazına sahiptir.
911 Turbo S'nin tasarımı çeşitli şekillerde vurgulanmıştır: Dışta, siyah krom egzoz çıkışı ve V-şekilli tabanlı SportDesign dış aynalar

Assetto Corsa - Porsche Pack III
Porsche Pack Volume 3, Porsche markasına adanan ilk iki DLC paketini takip ediyor ve yedi farklı araçtan oluşan bir seçki sunuyor. Paket, en yeni Porsche 911 RSR 2017, 991 GT3 yarış serisinin tamamı ve en yeni 2016 Le Mans ödüllü 919 Hybrid dahil olmak üzere günümüzün Porsche yarış arabalarına vurgu yaparken, aynı zamanda Alman markasının en ikonik yarış arabalarından ikisini de içeriyor. 908 Lang-Heck ve 917 K. Volume 3 ayrıca oyunculara günümüzün Porsche serisinin en gözde modern yol otomobillerinden biri olan Porsche 911 R'yi getiriyor ve hem yol otomobilleri hem de modern ve modern otomobiller arasında mükemmel bir karışımı tamamlıyor. tarihi yarış modelleri

*Arabalar*
Porsche 911 RSR 2017
Porsche 911 GT3 Kupası 2017
Porsche 911 GT3 R 2016
Porsche 919 Hibrit 2016
Porsche 908 Sol
Porsche 917 K
Porsche 911 R
Porsche 911 Turbo S

*Porsche 911 RSR 2017*
"Tipik 911 tasarımını korurken, bu, en iyi GT modelimizin tarihindeki en büyük evrim."
Bunlar, Porsche Motorsport'un başkanı Dr. Frank-Steffen Walliser'in yepyeni Porsche 911 RSR 2017 ile ilgili sözleridir. 2017 Le Mans ve WEC yarış makinesi, 8000 rpm'de 510 hp güç üretiyor ve orta motor konfigürasyonuna sahip. Bu yepyeni Porsche GTE/GTLM yarış arabası sıfırdan tasarlandı ve arka aksın önüne yerleştirilmiş ultra modern, düz altılı bir motora sahip.

*Porsche 911 GT3 Kupası 2017*
Dünyanın en çok üretilen GT yarış arabasının arka kısmında artık daha da fazla sürüş için 4 litrelik, altı silindirli düz bir motor bulunuyor. Safkan motor sporları teknolojisi sayesinde, doğrudan yakıt enjeksiyonlu kompakt motor, 357 kW (485 hp) maksimum performans sunar.
Bir dizi yenilikçi ayrıntı, motor performansının yanı sıra verimliliği de artırarak doğal emişli motorun yarış modunda daha da dayanıklı olmasını ve bakım maliyetlerinin azalmasını sağlar.
Porsche, 911 GT3 Cup'ı Stuttgart-Zuffenhausen'deki ana fabrikasında 911 yol otomobili ile aynı üretim hattında üretiyor. Temel yarış ayarı, araçların müşteriye teslim edilmeden önce profesyonel bir yarış sürücüsü tarafından kapsamlı bir şekilde test edildiği Weissach motor sporları merkezinde gerçekleştirilir. 911 GT3 Cup'ın yaklaşık 3031 birimi 1998'den beri 996, 997 ve 991 model serilerinde üretildi. Bu, Stuttgart marka kupa yarış arabasını dünyanın en çok üretilen ve en çok satılan GT yarış arabası yapıyor.
Yeni 911 GT3 Cup, 2017 yarış sezonunda, başlangıçta yalnızca Porsche Mobil 1 Supercup'ta ve Porsche Carrera Cup Deutschland'da ve ayrıca Kuzey Amerika'da kullanılacak.

*Porsche 911 GT3 R 2016*
911 GT3 RS üretimi spor otomobili temel alan 911 GT3 R, dünya çapında GT3 serisi için müşteri spor yarış otomobili olarak tasarlandı.
368 kW'dan (500 hp) daha fazla yarışan dokuz-elbir geliştirilirken, hafif tasarıma, daha iyi aerodinamik verimliliğe, tüketimin azaltılmasına, daha iyi yol tutuşuna, daha fazla optimize edilmiş güvenliğe ve ayrıca servis ve yedek parça maliyetlerinin düşürülmesine özel önem verildi.
Akıllı alüminyum-çelik kompozit yapıya sahip 911 GT3 RS üretim spor otomobilinin hafif gövde tasarımının, yarış otomobili için ideal bir temel olduğu kanıtlanmıştır ve son teknoloji dört litrelik düz altı ünitesi, yüksek performanslı otomobil ile büyük ölçüde aynıdır. yasal yol modelinin üretim motoru.

*Porsche 919 Hibrit 2016*
WEC yönetmelikleri, motor sporlarında verimlilik, güvenlik ve sürdürülebilirlik ile ilgili katı gereksinimleri ortaya koymaktadır. Kısacası: gelecek için tasarlanmış araçlar. Bu gereksinimler, Porsche mühendislerine, Porsche'nin 60 yılı aşkın süredir yaptıklarını sürdürmek için ilham verdi. Yalıtılmış teknolojilere ya/veya yaklaşımından kaçınmak ve bunun yerine genel resmi gözden kaçırmadan olası her ayrıntıyı incelemek.
LMP1 sınıfında maksimum performansla hakimiyet ilkesi yerini verimlilik talebine bırakacaktır. Yarış tarihinde ilk kez, üst klasmandaki tüm iş takımları hibrit yarış araçlarıyla yarışmak zorunda.
Porsche'nin yanmalı motor seçimi, verimliliği optimize edilmiş bir yaklaşımdan doğdu: son derece kompakt, turboşarjlı dört silindirli, doğrudan yakıt enjeksiyonlu 2 litrelik bir motor. İçten yanmalı motor iki enerji geri kazanım sistemi tarafından desteklenmektedir. Spor Arabaları tasarlama konusundaki yılların deneyimi, tek tek bileşenlerin ağırlığını daha da azaltmamıza yardımcı oldu. Spor prototipi esas olarak karbondan yapılmıştır. Ayrıca yüksek mukavemetli alüminyumdan yapılmış motor ve magnezyum ve çeşitli titanyum alaşımlarının kullanılması da ideal sistem ağırlığına ulaşılmasına yardımcı oldu.

*Porsche 908 LH*
908 ilk kez 25 Nisan 1968'de Monza 1000 km yarışında geldi. Aynı yılın Eylül ayında 24 Hours of Le Mans'ta kullanıldı: burada 908'ler sıralama turlarında ve yarışın ilk etaplarında en hızlı otomobillerdi. onlar için şanssız, onarım kuralları Porsche takım liderleri tarafından yanlış yorumlandı ve diskalifiye edilmelerine neden oldu.
Gelecek yılki yarışta işler daha iyi gitti: Jacky Ickx bir Ford GT40 ile kazanmasına rağmen, Hans Herrmann' 908 LH yarışın sonuna doğru bir fren balatası sorunu nedeniyle sadece birkaç saniye geriden ikinci sırada tamamladı.

*Porsche 917K*
917'nin 1969'daki kötü sonuçları, Porsche'yi aero tasarımını gözden geçirmeye zorladı, çünkü asıl sorunu yüksek hızlarda yol tutuşuydu. Bu iyileştirmeler 917 Kurzheck'i doğurdu: o yıl bu araba 10 yarıştan 7'sini kazandı ve 24 Hours of Daytona'da (724 tur) 190 mil rekor mesafeyi kırdı.

*Porsche 911R*
Yeni 911 R'nin şasisi, 911 GT3'ü temel alır ve son derece sportif bir günlük sürüş sağlar. Ayar son derece doğrudandır ve araç 911 GT3 kadar alçaktır. Tüm şasi kontrol sistemleri manuel şanzımana uyarlanmıştır.
Düşük hızlarda, yeni 911 R'deki özel olarak uyarlanmış sistem, arka tekerlekleri ön tekerleklerin aksi yönünde yönlendirir. Bu, özellikle dar virajlarda çevikliği artırır. Yüksek hızlı manevralar sırasında sistem arka tekerlekleri ön tekerleklerle aynı yöne yönlendirir. Bu, özellikle yüksek sürüş hızlarında stabiliteyi artırır.
Büyük hacimli düz altı doğal emişli motor, yeni 911 R'nin hemen arkasında yer alır. Yüksek performanslı birimi, etkileyici bir maksimum motor devri olan 8.500 dev/dak sunar. 4 litrelik hacmiyle, litre başına 92 ​​kW 125 hp çıkışa karşılık gelen 368 kW (500 hp) güç sağlar. Maksimum tork 6.250 rpm'de 460 Nm'dir.
6 vitesli GT spor manuel şanzımanın çok kısa vites değiştirme mesafesi ile 911 R, vites kolunda çevik olmanız koşuluyla 0'dan 100 km/s hıza yalnızca 3,8 saniyede ulaşır. En yüksek hıza 6. viteste ulaşılır: 323 kmh.
Bu tür bir güç gelişimi ancak yüksek bir güç-ağırlık oranı ile mümkündür. Yeni 911 R ile bu dikkate değer bir 2,7 kg/hp'dir.

*Porsche 911 Turbo S*
Porsche her zaman performans vaat etmiştir. 911 Turbo S, bu vaadi olağanüstü etkileyici bir şekilde yerine getiriyor: 911 Turbo'dan bile daha büyük turboşarjlara sahip 3,8 litrelik ikiz turbo altı silindirli motor. 427 kW (580 hp) geliştiren maksimum tork 750 Nm'dir. 0'dan 100 km/s hıza 2,9 saniyede nefes kesici bir şekilde çıkıyorsunuz. Ve 9,9 saniyede 200 km hıza ulaşın. Azami hız: 330 kmh.
Teknik açıdan, 911 Turbo S, 911 Turbo kadar iyi bir donanıma sahiptir. Bununla birlikte, performans açısından, spesifikasyon daha da ayrıntılıdır.
Porsche Dinamik Şasi Kontrolü (PDCC), aktif yuvarlanma stabilizasyonu sağlar ve nötr tutuşu daha da iyileştirir. Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB), fren performansını iyileştirir. Yeni 20 inç 911 Turbo S jantlar, doğrudan motor yarışlarından türetilen bir teknoloji olan merkezi bir kilitleme cihazına sahiptir.
911 Turbo S'nin tasarımı çeşitli şekillerde vurgulanmıştır: Dışta, siyah krom egzoz çıkışı ve V-şekilli tabanlı SportDesign dış aynalar