Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack

Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack

Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Ferrari 70. Yıldönümü Kutlama Paketi, biri topluluğumuz tarafından seçilen yedi ikonik otomobili tanıtıyor. Binlerce oyuncu oy kullandı: toplam oyların %15'inden fazlasını alarak zirveye çıkarak, Ferrari tarafından F1 Dünya Şampiyonasında yarışmak için üretilen on altıncı otomobil olan SF70H'nin Ferrari'ye dahil edildiğini duyurmaktan mutluluk duyuyoruz. 70. Yıldönümü Kutlama Paketi.

Paket, bir bütün olarak, İtalyan otomobil üreticisi tarafından, simülasyonda halihazırda mevcut olan muhteşem Ferrari modelleri serisine katılan, görkemli tarihi boyunca şimdiye kadar üretilmiş en ikonik otomobillerden yedi tanesini içerecek.

Ferrari 70. Yıldönümü paketi aşağıdaki modelleri tanıtacak:

BENİM 1962 250 GTO
MY 1967 330 P4
BENİM 1967 312/67
1984 GTO'M
BENİM 2004 F2004
MY 2017 812 Süper Hızlı
BENİM 2017 SF70H

ARABALAR

Ferrari 250 GTO
250 GTO modeli, bir yol otomobili olarak kalırken, 250 GT serisinin rekabet formundaki gelişiminin zirvesiydi. Ocak 1962'de yıllık sezon öncesi Ferrari basın toplantısında kamuoyuna ilk kez sunuldu ve hepsi orta motor konfigürasyonuna sahip monoposto ve spor yarışları ile sergilenen tek önden motorlu modeldi.
250 GTO, Ferrari 250 GT otomobilinin nihai ifadesiydi. Hem yolda hem de pistte – belki de üretilen son çift amaçlı yol/yarış arabası – aynı derecede rahattı ve markanın meraklıları arasında efsanevi bir statü kazandı. Sadece otuz altı otomobillik nispeten küçük bir üretim serisiyle ve üretilen örneklerin birçoğunun harika bir yarış geçmişine sahip olmasıyla, koleksiyoncu çevrelerinde saygın bir konuma sahip olan Ferrari'nin üretim tarihinin simgelerinden biri haline geldi.

Ferrari 312/67
Scuderia Ferrari, 1967 Şampiyonasına 312/67 ile başladı. Aracın resmi çıkışı, Bandini ve Scarfiotti'nin direksiyonda olduğu Brands-Hatch'taki Şampiyonlar Yarışı'nda gerçekleşti. Scuderia'nın en iyi sonuçları, üç kez podyumda üçüncü sırayı alan Yeni Zelandalı Chris Amon'dan geldi.

Ferrari 330 P4
330 P3'ünkine çok benzeyen bir stile sahip olan bu model, Franco Rocchi tarafından kökten yeniden tasarlanmış bir V12 motorla çalıştırıldı. En belirgin değişiklik, iki giriş ve bir egzoz olmak üzere üç valfli bir silindir kafasının piyasaya sürülmesiydi.
Yakıt beslemesi bir Lucas enjeksiyon sistemi ile sağlandı. Şasi 330 P3'lerden biraz daha kısaydı ve yeni süspansiyon sistemi yol tutuşunu iyileştirdi. Araba sayısız yarış kazandı ve Daytona'da unutulmaz 1-2-3'lük bir galibiyetin ardından tarih kitaplarındaki yerini aldı.

Ferrari GTO'su
Eylül 1983'te Enzo Ferrari tarafından duyurulan ve Mart 1984'te Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılan GTO (gayri resmi olarak 288 ön ekiyle de bilinir) bir coşku dalgasını ateşledi. Efsanevi isim, Pininfarina'nın çarpıcı tasarımı, görünüşte tükenmez gücü (2,8 litre ve 8 silindir) ile motor ve kompozit malzemelerin yaygın kullanımı GTO'yu bir yarış arabasına en yakın şey yaptı.
Müşteri talebini karşılamak için planlanan 200 yerine 272 adet üretildi: hepsi üretim başlamadan önce satıldı.
288 adı, motorun toplam kübik kapasitesini ve 8 silindirli 2,8 litre silindir sayısını ifade eder. Açıkçası, \"GTO\" model adı, altmışların başındaki efsanevi 250 GTO'ya atıfta bulunan ve GT yarışlarının manevi halefi olması amaçlanan retro bir dokunuştu.

Ferrari F2004
Ferrari için rekor sezon olan 2004 yılı, 2004 Şampiyonası ile ikinci bir perdeye girdi: 18 GP'den Scuderia 15 yarış kazandı (13'ü Schumacher, 2'si Barrichello), 8'i bir-iki galibiyet, 12 pol pozisyonu Üreticiler Şampiyonasında toplam 262 puan için. Daha Ağustos ayında, Ferrari Şampiyona dosyalarını arşivledi: Macaristan GP'de Scuderia bir-iki galibiyetle Takımlar Ünvanını kazandı - tarihinde 14. - Schumacher ise kariyerinin yedinci, üst üste beşinci şampiyonluğunu kazandı. , Belçika'da 1991 yılında çıkış yaptığı aynı pistte.
Sezon, şimdiye kadar yapılmış en rekabetçi tek koltuklu otomobillerden biri sayesinde de tarih yazdı: 053 adlı yeni motorla donatılmış F2004, performans ve performans açısından tüm beklentileri aşan 18.300 rpm'de 865 bhp'lik 10 silindirli bir ünite. Ayrıca, maliyetleri düşürmeyi amaçlayan düzenlemelerin belirlediği yeni zorlukla ilgili olarak güvenilirlik: 350 kilometre yerine 800 ortalama ömrü olan yarış hafta sonu başına bir motor.

Ferrari 812 Süper Hızlı
Ferrari, yeni 12 silindirli berlinetta'nın dünya prömiyeri için 87. Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı'nı seçti, 812 Superfast, markanın tarihindeki en güçlü ve en hızlı Ferrari. Bu yeni araba, yalnızca çok sayıda yenilikçi özellik sunmakla kalmıyor, aynı zamanda V12 serisi, 70 yıl önce 1947'de görkemli Şahlanan At hikayesinin resmi başlangıcını işaret ettiğinden özellikle önemlidir.
812 Superfast, böylece F12berlinetta ve F12tdf'nin paha biçilmez mirasının üzerine inşa ederek, Ferrari 12 silindirli tarihinde yeni bir çağ başlatıyor. Serideki en güçlü ve özel Ferrari'yi talep eden müşterilere yöneliktir: Hem yolda hem de pistte heyecan verici bir sürüş sunacak ve aynı zamanda sahiplerinin çok yönlü bir deneyim olarak keyfini çıkarmasına izin verecek kadar rahat olacak tavizsiz bir spor otomobil.

Ferrari SF70H
2017 Şampiyonasında yer almak üzere Scuderia Ferrari tarafından tasarlanan ve inşa edilen 63. tek kişilik, bu motor sporları kategorisinde emsali olmayan bir yönetmelik değişikliğinden doğdu. Geçmişte, düzenlemeler genellikle arabaları yavaşlatma yönündeydi. Ancak 2017 yılında kural değişiklikleri ters yöne gitti, bu da otomobillerin daha fazla aerodinamik yere basma kuvvetine ve daha fazla mekanik kavramaya sahip olabileceği anlamına geliyor.
668 projesi ile yakın geçmişteki Ferraris arasında birkaç fark var: Uzatılmış burun ve ok şeklindeki kanat, motor kapağındaki bariz kanatçık ve hava girişlerinin önündeki daha karmaşık aero eklentileri gibi düzenlemelerin bir sonucudur. sidepod'larda.
Hibrit güç ünitesindeki bazı mekanik bileşenlerin yerleşimi revize edilirken, diğer alanlar 2016 otomobiline benzer bir yerleşim düzenini koruyor.

Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack
Ferrari 70. Yıldönümü Kutlama Paketi, biri topluluğumuz tarafından seçilen yedi ikonik otomobili tanıtıyor. Binlerce oyuncu oy kullandı: toplam oyların %15'inden fazlasını alarak zirveye çıkarak, Ferrari tarafından F1 Dünya Şampiyonasında yarışmak için üretilen on altıncı otomobil olan SF70H'nin Ferrari'ye dahil edildiğini duyurmaktan mutluluk duyuyoruz. 70. Yıldönümü Kutlama Paketi.

Paket, bir bütün olarak, İtalyan otomobil üreticisi tarafından, simülasyonda halihazırda mevcut olan muhteşem Ferrari modelleri serisine katılan, görkemli tarihi boyunca şimdiye kadar üretilmiş en ikonik otomobillerden yedi tanesini içerecek.

Ferrari 70. Yıldönümü paketi aşağıdaki modelleri tanıtacak:

BENİM 1962 250 GTO
MY 1967 330 P4
BENİM 1967 312/67
1984 GTO'M
BENİM 2004 F2004
MY 2017 812 Süper Hızlı
BENİM 2017 SF70H

ARABALAR

Ferrari 250 GTO
250 GTO modeli, bir yol otomobili olarak kalırken, 250 GT serisinin rekabet formundaki gelişiminin zirvesiydi. Ocak 1962'de yıllık sezon öncesi Ferrari basın toplantısında kamuoyuna ilk kez sunuldu ve hepsi orta motor konfigürasyonuna sahip monoposto ve spor yarışları ile sergilenen tek önden motorlu modeldi.
250 GTO, Ferrari 250 GT otomobilinin nihai ifadesiydi. Hem yolda hem de pistte – belki de üretilen son çift amaçlı yol/yarış arabası – aynı derecede rahattı ve markanın meraklıları arasında efsanevi bir statü kazandı. Sadece otuz altı otomobillik nispeten küçük bir üretim serisiyle ve üretilen örneklerin birçoğunun harika bir yarış geçmişine sahip olmasıyla, koleksiyoncu çevrelerinde saygın bir konuma sahip olan Ferrari'nin üretim tarihinin simgelerinden biri haline geldi.

Ferrari 312/67
Scuderia Ferrari, 1967 Şampiyonasına 312/67 ile başladı. Aracın resmi çıkışı, Bandini ve Scarfiotti'nin direksiyonda olduğu Brands-Hatch'taki Şampiyonlar Yarışı'nda gerçekleşti. Scuderia'nın en iyi sonuçları, üç kez podyumda üçüncü sırayı alan Yeni Zelandalı Chris Amon'dan geldi.

Ferrari 330 P4
330 P3'ünkine çok benzeyen bir stile sahip olan bu model, Franco Rocchi tarafından kökten yeniden tasarlanmış bir V12 motorla çalıştırıldı. En belirgin değişiklik, iki giriş ve bir egzoz olmak üzere üç valfli bir silindir kafasının piyasaya sürülmesiydi.
Yakıt beslemesi bir Lucas enjeksiyon sistemi ile sağlandı. Şasi 330 P3'lerden biraz daha kısaydı ve yeni süspansiyon sistemi yol tutuşunu iyileştirdi. Araba sayısız yarış kazandı ve Daytona'da unutulmaz 1-2-3'lük bir galibiyetin ardından tarih kitaplarındaki yerini aldı.

Ferrari GTO'su
Eylül 1983'te Enzo Ferrari tarafından duyurulan ve Mart 1984'te Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılan GTO (gayri resmi olarak 288 ön ekiyle de bilinir) bir coşku dalgasını ateşledi. Efsanevi isim, Pininfarina'nın çarpıcı tasarımı, görünüşte tükenmez gücü (2,8 litre ve 8 silindir) ile motor ve kompozit malzemelerin yaygın kullanımı GTO'yu bir yarış arabasına en yakın şey yaptı.
Müşteri talebini karşılamak için planlanan 200 yerine 272 adet üretildi: hepsi üretim başlamadan önce satıldı.
288 adı, motorun toplam kübik kapasitesini ve 8 silindirli 2,8 litre silindir sayısını ifade eder. Açıkçası, \"GTO\" model adı, altmışların başındaki efsanevi 250 GTO'ya atıfta bulunan ve GT yarışlarının manevi halefi olması amaçlanan retro bir dokunuştu.

Ferrari F2004
Ferrari için rekor sezon olan 2004 yılı, 2004 Şampiyonası ile ikinci bir perdeye girdi: 18 GP'den Scuderia 15 yarış kazandı (13'ü Schumacher, 2'si Barrichello), 8'i bir-iki galibiyet, 12 pol pozisyonu Üreticiler Şampiyonasında toplam 262 puan için. Daha Ağustos ayında, Ferrari Şampiyona dosyalarını arşivledi: Macaristan GP'de Scuderia bir-iki galibiyetle Takımlar Ünvanını kazandı - tarihinde 14. - Schumacher ise kariyerinin yedinci, üst üste beşinci şampiyonluğunu kazandı. , Belçika'da 1991 yılında çıkış yaptığı aynı pistte.
Sezon, şimdiye kadar yapılmış en rekabetçi tek koltuklu otomobillerden biri sayesinde de tarih yazdı: 053 adlı yeni motorla donatılmış F2004, performans ve performans açısından tüm beklentileri aşan 18.300 rpm'de 865 bhp'lik 10 silindirli bir ünite. Ayrıca, maliyetleri düşürmeyi amaçlayan düzenlemelerin belirlediği yeni zorlukla ilgili olarak güvenilirlik: 350 kilometre yerine 800 ortalama ömrü olan yarış hafta sonu başına bir motor.

Ferrari 812 Süper Hızlı
Ferrari, yeni 12 silindirli berlinetta'nın dünya prömiyeri için 87. Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı'nı seçti, 812 Superfast, markanın tarihindeki en güçlü ve en hızlı Ferrari. Bu yeni araba, yalnızca çok sayıda yenilikçi özellik sunmakla kalmıyor, aynı zamanda V12 serisi, 70 yıl önce 1947'de görkemli Şahlanan At hikayesinin resmi başlangıcını işaret ettiğinden özellikle önemlidir.
812 Superfast, böylece F12berlinetta ve F12tdf'nin paha biçilmez mirasının üzerine inşa ederek, Ferrari 12 silindirli tarihinde yeni bir çağ başlatıyor. Serideki en güçlü ve özel Ferrari'yi talep eden müşterilere yöneliktir: Hem yolda hem de pistte heyecan verici bir sürüş sunacak ve aynı zamanda sahiplerinin çok yönlü bir deneyim olarak keyfini çıkarmasına izin verecek kadar rahat olacak tavizsiz bir spor otomobil.

Ferrari SF70H
2017 Şampiyonasında yer almak üzere Scuderia Ferrari tarafından tasarlanan ve inşa edilen 63. tek kişilik, bu motor sporları kategorisinde emsali olmayan bir yönetmelik değişikliğinden doğdu. Geçmişte, düzenlemeler genellikle arabaları yavaşlatma yönündeydi. Ancak 2017 yılında kural değişiklikleri ters yöne gitti, bu da otomobillerin daha fazla aerodinamik yere basma kuvvetine ve daha fazla mekanik kavramaya sahip olabileceği anlamına geliyor.
668 projesi ile yakın geçmişteki Ferraris arasında birkaç fark var: Uzatılmış burun ve ok şeklindeki kanat, motor kapağındaki bariz kanatçık ve hava girişlerinin önündeki daha karmaşık aero eklentileri gibi düzenlemelerin bir sonucudur. sidepod'larda.
Hibrit güç ünitesindeki bazı mekanik bileşenlerin yerleşimi revize edilirken, diğer alanlar 2016 otomobiline benzer bir yerleşim düzenini koruyor.