Assetto corsa - Japanese Pack

Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack
Assetto corsa - Japanese Pack

Assetto corsa - Japanese Pack
ASSETTO CORSA için mevcut olan ve topluluğumuz tarafından seçilen tamamen yeni arabaları içeren en yeni eklenti içerik paketi olan JAPON PAKETİ'ne hoş geldiniz.
Doğrudan Japon İç Pazarının (JDM) en iyilerinden Assetto Corsa, tatmin etmeye hazır farklı sınıf, tip ve yaştaki araçların mükemmel bir karışımını yaratan toplam on iki versiyonda yedi yeni araba tanıtan Japon Paketini gururla sunar. Assetto Corsa hayranlarının tadı!
Geliştirme ekibi, her bir otomobili tüm ayrıntılarıyla yeniden üretmenin yanı sıra yalnızca bu otomobil modelleri kombinasyonunun garanti edebileceği miras, atmosfer ve heyecan verici sürüş deneyimi amacıyla otomobil üreticisiyle inanılmaz derecede yakın bir şekilde çalıştı.

- Mazda MX-5 2015'e sahiptir
- Mazda MX-5 CUP'a sahiptir
- Mazda RX-7 Spirit R + ayarlı versiyona sahiptir
- Toyota Supra MK IV + zaman saldırısı ve Drift versiyonuna sahiptir
- Toyota AE86 Trueno + ayarlı ve Drift versiyonuna sahiptir
- Nissan 370Z NISMO'ya sahiptir
- Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Özellikleri

*Mazda MX-5 2016 ve MX-5 CUP*
Mazda MX-5 Miata, oldukça yetenekli bir yarış platformu olmasıyla ünlüdür; dünyanın en çok satan roadster'ı olarak bilinir ve hatta bazıları bu modelin dünya çapında en çok yol yarışan otomobil olduğunu iddia eder. Mazda aynı fikirde görünüyor, bu nedenle 2016'dan itibaren dünya çapında hepsi aynı 4. nesil modeli kullanan birden fazla Mazda Global MX-5 Cup serisi olacak.

*Mazda RX-7 Ruh R*
İlk olarak 1991'de piyasaya sürülen üçüncü nesil RX-7, özellikle ayırt edici bir dış tasarıma sahiptir. Hafif, kompakt ve yüksek çıkışlı döner motoru, sürücünün üstün sürüş keyfini hissetmesini sağlar. Mazda'nın spor otomobil ruhunu temsil eden RX-7, 1978 lansmanından bu yana müşteriler arasında popülerlik kazandı. En son RX-7 modelinin (FD-3S) üretimi Ağustos 2002'de sona erdi.
Spirit R serisi üç modelde mevcuttur: Type-A, beş vitesli manuel şanzımana sahip iki kişilik; Beş vitesli manuel şanzımana sahip dört kişilik Type-B; ve dört vitesli otomatik şanzımana sahip dört kişilik Type-C. Her üç model de BBS tarafından üretilen 17 inç jantlar, kırmızı fren kaliperleri ve özel yumuşak kaplamalı iç paneller gibi ortak iç ve dış özelliklerle donatılırken, her model diğerinden fark yaratmak için farklı donanımlar sergiliyor. Type-A Spirit R, Recaro yapımı özel kırmızı tam kova koltuklarla donatılmış iki kişilik bir modeldir. Bu hafif koltuklar, aracın toplam şasi ağırlığını yaklaşık 10 kg azaltır. Dört tekerleğin tümü için büyük delinmiş havalandırmalı disk frenlerin ve yüksek rijitliğe sahip paslanmaz örgü fren hortumlarının kullanılmasıyla frenleme performansı artırılır. Type-A Spirit R modeli, tarihindeki en olağanüstü sürüş performansına sahip en üst düzey RX-7'dir.

*Nissan 370Z NISMO 2016*
Orijinal 240Z'nin piyasaya çıkışının üzerinden 45 yıl geçmiş olmasına rağmen, spor otomobil dünyasında ve mevcut nesil 370Z Coupé'nin tasarımında etkisi devam ediyor. Kısa dingil mesafesi, geniş tekerlek izi, alçak ağırlık merkezi ve akıcı bir siluetin birleşiminden oluşan ikonik şekil, 1970'de olduğu gibi bugün de hemen fark ediliyor.
Yarıştan ilham alan aerodinamik gövdeden ve sürücü odaklı kokpit tarzı iç mekandan daha da fazlası olan NISMO, özünde performansla ilgilidir. Bu amaçla, 370Z NISMO, Değişken Valf Olayı ve Kaldırma Kontrolü (VVEL) ile 350 beygir gücünde güçlü bir 3,7 litrelik DOHC V6 motor içerir.
370Z NISMO'nun geliştirilmiş motor gücü ve hızlanması, standart bir 370Z'den daha fazla 18 beygir gücü oluşturmaya yardımcı olmak için optimize edilmiş ECM (Motor Kontrol Modülü) kalibrasyonunun yanı sıra özel bir H-yapılandırılmış egzoz sistemi tasarımı ve susturucu ayarı kullanılarak sağlanır. Tork 276 lb-ft olarak derecelendirilmiştir.

*Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec*
1999, arkasında zengin bir geçmişe ve imrenilecek bir itibara sahip yeni Skyline R34 GT-R'nin tanıtımını gördü. Yerini aldığı modelin bir "süper evrimi" olan R34 GT-R, her açıdan daha gelişmiş. Gövdesi daha sert ve aerodinamik paketi daha da iyileştirildi ve V-spec otomobilin altında ön ve arka karbon fiber difüzörlere ve bagaj kapağında çift kanatlı ayarlanabilir kanat profiline sahip. Kaputun altındaki birçok teknik iyileştirme arasında, turbo gecikmesini etkin bir şekilde ortadan kaldıran ikiz seramik ara soğutmalı turboşarjlar yer alıyor. Ayrıca daha fazla tork ve daha iyi güç dağıtımı var.
Altı vitesli Getrag şanzıman, motorun gücünü tekerleklere iletir. E-TS veya Elektronik Tork Bölme özelliğine sahip ATTESA dört tekerlekten çekiş sisteminde iyileştirmeler yapıldı. Bu, sürücüye koşullar gerektirdiğinde 50:50 dört tekerlekten çekiş sisteminin çekişi ve güvenliği ile birlikte yüzde 100 arkadan çekişli bir otomobilin eğlencesini verir. Bu, 'akıllı' elektronik sınırlı kaydırmalı diferansiyel ile daha da desteklenir. Süper HICAS arka tekerlek direksiyon sistemindeki iyileştirmeler, zorlu durumlarda arka tekerleklerin daha da hassas kontrolü için elektronik bir yalpalama oranlı Geri Besleme Kontrol Sistemi içerir.
Yeni turboşarjların kullanılmasıyla daha hızlı turbo tepkisi sağlandı. Güç, altı vitesli yeni bir yakın oranlı Getrag şanzıman aracılığıyla beslenir. Temel motor yaklaşık dokuz yıl öncesine dayanıyor ve ilk olarak yarış uygulamaları için geliştirildi. Yarış spesifikasyonunda, motor konforlu bir şekilde 507bhp'ye kadar güç üretiyor.

*Toyota AE86*
Toyota Sprinter Trueno'nun AE86 nesli, Toyota tarafından 1983'te tanıtılan küçük, hafif bir coupe veya hatchback'tir. Klasik Toyota kodunda, 'A' arabaya gelen motoru (4A serisi), 'E' Corolla'yı temsil eder. , '8' beşinci nesli (E80 serisi) temsil ederken, '6' bu nesil içindeki varyasyonu temsil eder.
1987'de otomobilin üretimi durdurulduktan sonra bile, birçok özel takım AE86 ile yarışmaya devam etti ve bugün hala ralli ve kulüp yarışları için popüler bir seçim.
AE86'nın motor sporları için devam eden çekiciliğinin bir kısmı, çoğu yeni hafif coupe'de bulunmayan bir özellik olan arkadan çekişli konfigürasyonudur.

*Toyota Supra MK IV*
1979'da Supra'nın 2.6 litrelik sıralı altı silindirli motoru, elektronik yakıt enjeksiyonu ile donatılmış ilk Toyota üretim motoruydu. Supra, hem manuel hem de otomatik şanzıman ile mevcuttu ve 4 tekerlekten bağımsız süspansiyon ve 4 tekerlek disk frenleri ile standart olarak geldi.
Küçük stil güncellemeleri dışında, bir sonraki büyük değişiklik Supra'nın süper arabalar dünyasına girdiği 1993 yılında gerçekleşti. Hem turbo hem de turbo olmayan kılıkta mevcut olan yeni Supra, eski Supras'tan radikal bir ayrılmaydı. Performans artık oyunun adıydı ve birçok ağırlık tasarrufu önlemi uygulandı - Toyota, aracı içi boş halı lifleriyle donatacak ve arka spoyleri (turbo modellerinde isteğe bağlı) oyuk yapacak kadar ileri gitti.
Turbo modeli, tüm büyük dergiler tarafından gerçek bir dünya rekortmeni olarak selamlandı. 280 beygir gücündeki araç, 0-100 km/s hızlanmasını 5 saniyenin altında ve elektronik olarak sınırlandırılmış 250 km/s azami hıza ulaştı. Bu, Toyota'nın şimdiye kadar tek bir araca yerleştirdiği en yüksek performans düzeyi ve performansa en güçlü bağlılıktı.

END-USER LICENSE AGREEMENT (EULA) This is a legal agreement between you (

Assetto corsa - Japanese Pack
ASSETTO CORSA için mevcut olan ve topluluğumuz tarafından seçilen tamamen yeni arabaları içeren en yeni eklenti içerik paketi olan JAPON PAKETİ'ne hoş geldiniz.
Doğrudan Japon İç Pazarının (JDM) en iyilerinden Assetto Corsa, tatmin etmeye hazır farklı sınıf, tip ve yaştaki araçların mükemmel bir karışımını yaratan toplam on iki versiyonda yedi yeni araba tanıtan Japon Paketini gururla sunar. Assetto Corsa hayranlarının tadı!
Geliştirme ekibi, her bir otomobili tüm ayrıntılarıyla yeniden üretmenin yanı sıra yalnızca bu otomobil modelleri kombinasyonunun garanti edebileceği miras, atmosfer ve heyecan verici sürüş deneyimi amacıyla otomobil üreticisiyle inanılmaz derecede yakın bir şekilde çalıştı.

- Mazda MX-5 2015'e sahiptir
- Mazda MX-5 CUP'a sahiptir
- Mazda RX-7 Spirit R + ayarlı versiyona sahiptir
- Toyota Supra MK IV + zaman saldırısı ve Drift versiyonuna sahiptir
- Toyota AE86 Trueno + ayarlı ve Drift versiyonuna sahiptir
- Nissan 370Z NISMO'ya sahiptir
- Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Özellikleri

*Mazda MX-5 2016 ve MX-5 CUP*
Mazda MX-5 Miata, oldukça yetenekli bir yarış platformu olmasıyla ünlüdür; dünyanın en çok satan roadster'ı olarak bilinir ve hatta bazıları bu modelin dünya çapında en çok yol yarışan otomobil olduğunu iddia eder. Mazda aynı fikirde görünüyor, bu nedenle 2016'dan itibaren dünya çapında hepsi aynı 4. nesil modeli kullanan birden fazla Mazda Global MX-5 Cup serisi olacak.

*Mazda RX-7 Ruh R*
İlk olarak 1991'de piyasaya sürülen üçüncü nesil RX-7, özellikle ayırt edici bir dış tasarıma sahiptir. Hafif, kompakt ve yüksek çıkışlı döner motoru, sürücünün üstün sürüş keyfini hissetmesini sağlar. Mazda'nın spor otomobil ruhunu temsil eden RX-7, 1978 lansmanından bu yana müşteriler arasında popülerlik kazandı. En son RX-7 modelinin (FD-3S) üretimi Ağustos 2002'de sona erdi.
Spirit R serisi üç modelde mevcuttur: Type-A, beş vitesli manuel şanzımana sahip iki kişilik; Beş vitesli manuel şanzımana sahip dört kişilik Type-B; ve dört vitesli otomatik şanzımana sahip dört kişilik Type-C. Her üç model de BBS tarafından üretilen 17 inç jantlar, kırmızı fren kaliperleri ve özel yumuşak kaplamalı iç paneller gibi ortak iç ve dış özelliklerle donatılırken, her model diğerinden fark yaratmak için farklı donanımlar sergiliyor. Type-A Spirit R, Recaro yapımı özel kırmızı tam kova koltuklarla donatılmış iki kişilik bir modeldir. Bu hafif koltuklar, aracın toplam şasi ağırlığını yaklaşık 10 kg azaltır. Dört tekerleğin tümü için büyük delinmiş havalandırmalı disk frenlerin ve yüksek rijitliğe sahip paslanmaz örgü fren hortumlarının kullanılmasıyla frenleme performansı artırılır. Type-A Spirit R modeli, tarihindeki en olağanüstü sürüş performansına sahip en üst düzey RX-7'dir.

*Nissan 370Z NISMO 2016*
Orijinal 240Z'nin piyasaya çıkışının üzerinden 45 yıl geçmiş olmasına rağmen, spor otomobil dünyasında ve mevcut nesil 370Z Coupé'nin tasarımında etkisi devam ediyor. Kısa dingil mesafesi, geniş tekerlek izi, alçak ağırlık merkezi ve akıcı bir siluetin birleşiminden oluşan ikonik şekil, 1970'de olduğu gibi bugün de hemen fark ediliyor.
Yarıştan ilham alan aerodinamik gövdeden ve sürücü odaklı kokpit tarzı iç mekandan daha da fazlası olan NISMO, özünde performansla ilgilidir. Bu amaçla, 370Z NISMO, Değişken Valf Olayı ve Kaldırma Kontrolü (VVEL) ile 350 beygir gücünde güçlü bir 3,7 litrelik DOHC V6 motor içerir.
370Z NISMO'nun geliştirilmiş motor gücü ve hızlanması, standart bir 370Z'den daha fazla 18 beygir gücü oluşturmaya yardımcı olmak için optimize edilmiş ECM (Motor Kontrol Modülü) kalibrasyonunun yanı sıra özel bir H-yapılandırılmış egzoz sistemi tasarımı ve susturucu ayarı kullanılarak sağlanır. Tork 276 lb-ft olarak derecelendirilmiştir.

*Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec*
1999, arkasında zengin bir geçmişe ve imrenilecek bir itibara sahip yeni Skyline R34 GT-R'nin tanıtımını gördü. Yerini aldığı modelin bir "süper evrimi" olan R34 GT-R, her açıdan daha gelişmiş. Gövdesi daha sert ve aerodinamik paketi daha da iyileştirildi ve V-spec otomobilin altında ön ve arka karbon fiber difüzörlere ve bagaj kapağında çift kanatlı ayarlanabilir kanat profiline sahip. Kaputun altındaki birçok teknik iyileştirme arasında, turbo gecikmesini etkin bir şekilde ortadan kaldıran ikiz seramik ara soğutmalı turboşarjlar yer alıyor. Ayrıca daha fazla tork ve daha iyi güç dağıtımı var.
Altı vitesli Getrag şanzıman, motorun gücünü tekerleklere iletir. E-TS veya Elektronik Tork Bölme özelliğine sahip ATTESA dört tekerlekten çekiş sisteminde iyileştirmeler yapıldı. Bu, sürücüye koşullar gerektirdiğinde 50:50 dört tekerlekten çekiş sisteminin çekişi ve güvenliği ile birlikte yüzde 100 arkadan çekişli bir otomobilin eğlencesini verir. Bu, 'akıllı' elektronik sınırlı kaydırmalı diferansiyel ile daha da desteklenir. Süper HICAS arka tekerlek direksiyon sistemindeki iyileştirmeler, zorlu durumlarda arka tekerleklerin daha da hassas kontrolü için elektronik bir yalpalama oranlı Geri Besleme Kontrol Sistemi içerir.
Yeni turboşarjların kullanılmasıyla daha hızlı turbo tepkisi sağlandı. Güç, altı vitesli yeni bir yakın oranlı Getrag şanzıman aracılığıyla beslenir. Temel motor yaklaşık dokuz yıl öncesine dayanıyor ve ilk olarak yarış uygulamaları için geliştirildi. Yarış spesifikasyonunda, motor konforlu bir şekilde 507bhp'ye kadar güç üretiyor.

*Toyota AE86*
Toyota Sprinter Trueno'nun AE86 nesli, Toyota tarafından 1983'te tanıtılan küçük, hafif bir coupe veya hatchback'tir. Klasik Toyota kodunda, 'A' arabaya gelen motoru (4A serisi), 'E' Corolla'yı temsil eder. , '8' beşinci nesli (E80 serisi) temsil ederken, '6' bu nesil içindeki varyasyonu temsil eder.
1987'de otomobilin üretimi durdurulduktan sonra bile, birçok özel takım AE86 ile yarışmaya devam etti ve bugün hala ralli ve kulüp yarışları için popüler bir seçim.
AE86'nın motor sporları için devam eden çekiciliğinin bir kısmı, çoğu yeni hafif coupe'de bulunmayan bir özellik olan arkadan çekişli konfigürasyonudur.

*Toyota Supra MK IV*
1979'da Supra'nın 2.6 litrelik sıralı altı silindirli motoru, elektronik yakıt enjeksiyonu ile donatılmış ilk Toyota üretim motoruydu. Supra, hem manuel hem de otomatik şanzıman ile mevcuttu ve 4 tekerlekten bağımsız süspansiyon ve 4 tekerlek disk frenleri ile standart olarak geldi.
Küçük stil güncellemeleri dışında, bir sonraki büyük değişiklik Supra'nın süper arabalar dünyasına girdiği 1993 yılında gerçekleşti. Hem turbo hem de turbo olmayan kılıkta mevcut olan yeni Supra, eski Supras'tan radikal bir ayrılmaydı. Performans artık oyunun adıydı ve birçok ağırlık tasarrufu önlemi uygulandı - Toyota, aracı içi boş halı lifleriyle donatacak ve arka spoyleri (turbo modellerinde isteğe bağlı) oyuk yapacak kadar ileri gitti.
Turbo modeli, tüm büyük dergiler tarafından gerçek bir dünya rekortmeni olarak selamlandı. 280 beygir gücündeki araç, 0-100 km/s hızlanmasını 5 saniyenin altında ve elektronik olarak sınırlandırılmış 250 km/s azami hıza ulaştı. Bu, Toyota'nın şimdiye kadar tek bir araca yerleştirdiği en yüksek performans düzeyi ve performansa en güçlü bağlılıktı.

END-USER LICENSE AGREEMENT (EULA) This is a legal agreement between you (