Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion

Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion
Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion
Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion
Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion
Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion
Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion
Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion
Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion
Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion

Age of Wonders III - Eternal Lords Expansion; Eternal Lords, beğeni toplayan strateji oyunu Age of Wonders III'ün yayınlanmasından bu yana bir yıllık sürekli gelişime işaret eden büyük, ikinci genişleme paketidir. Tigran ve Frostling ırklarının ve yeni Necromancer sınıfının tanıtılmasıyla birlikte, oyuncular felaketli değişimin eşiğindeki bir dünyaya uyum sağlamalıdır. Oyuncuların imparatorluklarındaki her ırkın özelliklerini stratejik ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde uyarlamalarına olanak tanıyan Race Governance sistemi gibi yeni özellikler, imparatorluk gelişimi ve diplomasisine yeni derinlik katmanları ekler. Yasak güçleri kucakla ve sonsuza kadar hüküm sür!

Ebedi Lordlar İçeriği şunları içerir:
- Necromancer Oyuncu Sınıfı: Necromancer'ın lejyonları, tüm dünya ırklarını ölümde birleştirerek sonsuz bir krallık kurmak için yürür. Necromancer, kendini güçlendirmek için cesetleri yiyen yengeç benzeri bir canavar olan Bone Collector gibi muhteşem ölümsüz birimler yaratır. Banshee gibi yaşayanların kalplerinde umutsuzluk uyandıran diğer birimler çağrılır. Necromancer'ın kara büyüsü, oyuncuların kasabaları ölü, dolu itaatkar Ghoul kölelerinin şehirlerine dönüştürmesine olanak tanır.
- Meşale Taşıyıcılar, Gri Muhafız ve Gölge Doğuştan Lider Uzmanlıkları: Bu İyilik, Tarafsızlık ve Kötülük Şampiyonları sırasıyla hizalama mekaniklerini derinleştirir ve tüm sınıflardaki oyunculara yeni çağın zorluklarına dayanma gücü sağlar. Güçlü Melekleri çağırmak için büyüler öğrenin, her hizalamanın özünü içeren oyun birimlerini bitirin.
- Frostling Player Race: Frostlings, donmuş kuzeyden ortaya çıkan bir insansı ırktır. Buz Kraliçelerinin önderliğinde, daha sıcak topraklara sık sık baskınlar düzenlerler. Denizcilik becerileri, saldırgan dövüş stilleri ve donma büyüsü, yağmaladıkları kıyı şeridindeki köyler arasında korku yaydı. Bir gün büyüyüp dünyayı kaplayacaklarını umdukları buzulların içine oyulmuş şehirler inşa ettikleri kendi kutup ikliminde buzlanmalar daha da ölümcül.
- Tigran Oyuncu Yarışı: Bu kedi insansılar uzak çöl topraklarından geliyor. Güneşe taparlar ve gece ile gündüzün döngüsünü takip ederler; yaşam ve ölüm. Nekromansi ve kral ruhlarının öbür dünyada zafer krallıklarına geçmesi konusundaki doğal merakları, onlara devasa mezarlar inşa etme konusunda ilham veriyor. Tigranlar, savaşta diğer ırkların üyelerinden çok daha hızlı hareket edebilen doğal sprinterlerdir ve mistiklerinin Dire Panthers'a dönüşmesine izin veren şekil değiştirme sihrine aşinadır.
- Ebedi Lordlar Hikayesi Kampanyası. Yaratılış güçlerinin destansı bir savaşı: ateşe karşı buza, hayata karşı ölüm. Kırık bir Frostling krallığının varisi olan Arvik olarak, krallığınızı geri almak için yasak büyücü güçleri uyandırıyorsunuz. Beklenmedik müttefikler bulacaksınız ve Frostling kökleriniz ile yeni bulunan güçlerinizin tüm potansiyeli arasında seçim yapmanız gerekiyor.
- Kozmik Olaylar: Ebedi Lordların şafağı, servetleri kökten değiştirebilecek felaketli olayları tetikledi. Bu olaylar, oyun ilerledikçe ortaya çıkar, en iyi hazırlanmış planları bozar ve kurnaz oyunculara avantaj elde etme fırsatları sunar. Düşen Bulutlar dünyayı sisle doldurabilir, makinelere ve zırhlı birimlere şok zayıflığı verebilir ve görüş mesafesini azaltabilirken Trol Kralının Yürüyüşü, trol ordularının harita boyunca saldırmasına neden olabilir.
- Irk Yönetişimi: İlişkiler artık yarış başına izleniyor ve kiminle savaşacağınız konusunda dikkatli kararlar vermenizi sağlıyor. Bir Elf şehrine savaş ilan etmek size hızlı bir fetih sağlayabilir, ancak sonrasında Elf vatandaşlarınızın bundan mutlu olmasını beklemeyin! Her ırkla ilişkileriniz geliştikçe, ordularınızı ve ekonominizi güçlendiren benzersiz ırksal avantajlar kazanabileceksiniz.
- Birleştirici Zafer Koşulu. Bir Yarış için maksimum Yönetişime ulaşıldığında, o ırkın şehirlerinde bir Unity Beacon üretiminin kilidi açılır. Zafer koşulunda belirlenen yarış sayısı için Birlik İşaretleri inşa etmek, sizi Büyük Birleştirici yapar ve oyunu kazanır
- Bir düzine Gizemli Harita Konumu: Derinliklerin dehşetine ev sahipliği yapan Resif Kolonisi Konutunu ele geçirin ve imparatorluğunuza fayda sağlamak için Lich's Kalesi, Kumlar Tapınağı ve Atalar Salonu gibi yeni hazine alanlarını keşfedin.
- Artı Yeni Kahraman Öğeleri, Bağımsız Senaryolar ve daha fazlası! Eternal Lords, topluluktan gelen geri bildirimleri içerir ve şu ek ücretsiz güncellemeyle aynı zamana denk gelir: E-postayla Oyna "a-synch" Çok Oyunculu Modu: Bu, Age of Wonders III'ü istediğiniz zaman oynamanıza olanak tanır. Sıra size geldiğinde bir e-posta bildirimi alırsınız, oyunu başlatırsınız ve Triumph'un sunucusu oyun verilerinizi sizin için otomatik olarak gönderir ve alır.

Age of Wonders, the Age of Wonders logo, Triumph Studios and the Triumph Studios logo are trademarks of Triumph Studios B.V.. Copyright (c) 1999-2014 Triumph Studios. All Rights Reserved. All other trademarks and trade names are properties of their respective owners.