Sanctum Breach

Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach
Sanctum Breach

Sanctum Breach; Kiss Publishing Limited (KPL), geliştirici Reroll Games ile birlikte, 13 Ocak Çarşamba günü Steam üzerinden Sanctum Breach'in ilk büyük güncellemesini yayınlayacak.
Bu yama, Cleave ve Warcry için 2 yeni Beceri ve diğer birçok ilişkili ana ve artırılmış özellik ekler:
bölmek
Fiziksel Hasar vererek önünü kes.
Etiket: yakın dövüş
Silah Hasarının %180'i Fiziksel Hasar Olarak
150 Aralık
250 Yarıçap
1.4 İkinci Kullanım Süresi
Major 1: Kafataslarının isabet ettiği her düşmanın etrafında %50'lik bir şansla belirerek Delirium'a neden olur.
Augment 1: Şansı %25 arttırır.
Major 2: Kafatasları, 125 Yarıçapta Oyuncu Seviyesi başına 2 Yangın Hasarı veren Demonic Skull'ları ortaya çıkarmak için %20 şansa sahiptir.
Augment 2: Şansı %10 arttırır.
Major 3: Demonic Skulls, vurdukları düşmanları 3 saniye boyunca Oyuncu Seviyesi başına 2 Ateş Hasarı için yakar.
Augment 3: Hasarı 0,5 arttırır.
Major 4: Demonic Skulls, gökten düşmek üzere bir Donmuş Kafatasları seli üretir ve 100 Yarıçap içinde Oyuncu Seviyesi başına 3 Soğuk Hasarı verir.
Augment 4: Echo için %20 şans.
Major 5: Bölünmenin ortasında ateşli bir cehennem yaratır ve 2 saniye boyunca her 0,5 saniyede bir 150 Yarıçapta Oyuncu Seviyesi başına 2 Yangın Hasarı verir. 3 saniyelik bir Cooldown ekler.
Augment 5: Cooldown'ı 0,5 Saniye azaltır.
Major 6: Etrafınızda bir bariyer oluşur ve Savunmayı Oyuncu Seviyesi başına 3 saniyeliğine 2 artırır.
Augment 6: Kazanılan Savunmayı 1 arttırır.
Major 7: Bir kasırga ileri doğru fırlar ve 200 Yarıçaptaki düşmanlara Oyuncu Seviyesi başına 1 Fiziksel Hasar verir, 1200 Mesafeyi 250 Hızla kateder ve her 0,2 Saniyede bir tıklar.
Augment 7: Hasarı 0,5 arttırır.
Major 8: Bulunduğunuz yerde devasa bir Tornado ortaya çıkar ve 200 Radius'ta 2 saniye boyunca her 0,5 saniyede bir Oyuncu Seviyesi başına 4 Fiziksel Hasar verir (tek seferde yalnızca bir Tornado hasar verir).
Augment 8: Verilen hasarı 1 arttırır.

Savaş narası
Bir Yarıçapta Yangın Hasarı veren bir Warcry çıkar.
Etiket: yakın dövüş
Silah Hasarının %150'si Yangın Hasarı Olarak
300 Yarıçap
15 Mana Bedeli
1.5 Saniye Kullanım Süresi
Major 1: Vurulan düşmanları Sersemletme şansı %50.
Augment 1: Sersemletme şansını %10 arttırır.
Major 2: Düşmanlar, 3 Saniye boyunca Oyuncu Seviyesi başına 2 Yangın Hasarı için Burn'a çarptı.
Ek 2: Yakma hasarını 1 artırın.
Major 3: Bir durum hastalığından etkilenmişken vurulan düşmanların Erime şansı %20'dir.
Augment 3: Şansı %10 arttırır.
Major 4: Kullandıktan sonra, sonraki kullanım için %50 Hasar artışı kazanır (1 kullanım bekleme süresi vardır).
Augment 4: Hasar artışını %10 arttırır.
Major 5: Tık başına 20 Mana için her 2 saniyede bir tıklanan ve %50 daha az hasar veren bir Aura olur. Major 4, Major 6 ve Major 7 hariçtir.
Augment 5: Tik oranını 0,2 saniye azaltır.
Major 6: Yankı için %20 şans.
Augment 6: Şansı %5 arttırır.
Major 7: 300 Menzil ileri ışınlanma yaptıktan sonra.
Augment 7: Kullanırken ışınlanma.
Major 8: Düşmanlara vurmak, Ateş Direncini %5 azaltır (süresiz olarak birikir).
Artırma 8: %1 daha azaltır.

Bir sonraki yama, son 2 temel becerinin yanı sıra mermilerdeki iyileştirmeleri (artık sadece yukarı değil, araziyi yukarı ve aşağı takip edecekler) ve oyuncuların geçici olarak bulduğu ek hata düzeltmelerini sunacak. Bu, Şubat ayının ortasından kaynaklanmaktadır.

Sanctum Breach; Kiss Publishing Limited (KPL), geliştirici Reroll Games ile birlikte, 13 Ocak Çarşamba günü Steam üzerinden Sanctum Breach'in ilk büyük güncellemesini yayınlayacak.
Bu yama, Cleave ve Warcry için 2 yeni Beceri ve diğer birçok ilişkili ana ve artırılmış özellik ekler:
bölmek
Fiziksel Hasar vererek önünü kes.
Etiket: yakın dövüş
Silah Hasarının %180'i Fiziksel Hasar Olarak
150 Aralık
250 Yarıçap
1.4 İkinci Kullanım Süresi
Major 1: Kafataslarının isabet ettiği her düşmanın etrafında %50'lik bir şansla belirerek Delirium'a neden olur.
Augment 1: Şansı %25 arttırır.
Major 2: Kafatasları, 125 Yarıçapta Oyuncu Seviyesi başına 2 Yangın Hasarı veren Demonic Skull'ları ortaya çıkarmak için %20 şansa sahiptir.
Augment 2: Şansı %10 arttırır.
Major 3: Demonic Skulls, vurdukları düşmanları 3 saniye boyunca Oyuncu Seviyesi başına 2 Ateş Hasarı için yakar.
Augment 3: Hasarı 0,5 arttırır.
Major 4: Demonic Skulls, gökten düşmek üzere bir Donmuş Kafatasları seli üretir ve 100 Yarıçap içinde Oyuncu Seviyesi başına 3 Soğuk Hasarı verir.
Augment 4: Echo için %20 şans.
Major 5: Bölünmenin ortasında ateşli bir cehennem yaratır ve 2 saniye boyunca her 0,5 saniyede bir 150 Yarıçapta Oyuncu Seviyesi başına 2 Yangın Hasarı verir. 3 saniyelik bir Cooldown ekler.
Augment 5: Cooldown'ı 0,5 Saniye azaltır.
Major 6: Etrafınızda bir bariyer oluşur ve Savunmayı Oyuncu Seviyesi başına 3 saniyeliğine 2 artırır.
Augment 6: Kazanılan Savunmayı 1 arttırır.
Major 7: Bir kasırga ileri doğru fırlar ve 200 Yarıçaptaki düşmanlara Oyuncu Seviyesi başına 1 Fiziksel Hasar verir, 1200 Mesafeyi 250 Hızla kateder ve her 0,2 Saniyede bir tıklar.
Augment 7: Hasarı 0,5 arttırır.
Major 8: Bulunduğunuz yerde devasa bir Tornado ortaya çıkar ve 200 Radius'ta 2 saniye boyunca her 0,5 saniyede bir Oyuncu Seviyesi başına 4 Fiziksel Hasar verir (tek seferde yalnızca bir Tornado hasar verir).
Augment 8: Verilen hasarı 1 arttırır.

Savaş narası
Bir Yarıçapta Yangın Hasarı veren bir Warcry çıkar.
Etiket: yakın dövüş
Silah Hasarının %150'si Yangın Hasarı Olarak
300 Yarıçap
15 Mana Bedeli
1.5 Saniye Kullanım Süresi
Major 1: Vurulan düşmanları Sersemletme şansı %50.
Augment 1: Sersemletme şansını %10 arttırır.
Major 2: Düşmanlar, 3 Saniye boyunca Oyuncu Seviyesi başına 2 Yangın Hasarı için Burn'a çarptı.
Ek 2: Yakma hasarını 1 artırın.
Major 3: Bir durum hastalığından etkilenmişken vurulan düşmanların Erime şansı %20'dir.
Augment 3: Şansı %10 arttırır.
Major 4: Kullandıktan sonra, sonraki kullanım için %50 Hasar artışı kazanır (1 kullanım bekleme süresi vardır).
Augment 4: Hasar artışını %10 arttırır.
Major 5: Tık başına 20 Mana için her 2 saniyede bir tıklanan ve %50 daha az hasar veren bir Aura olur. Major 4, Major 6 ve Major 7 hariçtir.
Augment 5: Tik oranını 0,2 saniye azaltır.
Major 6: Yankı için %20 şans.
Augment 6: Şansı %5 arttırır.
Major 7: 300 Menzil ileri ışınlanma yaptıktan sonra.
Augment 7: Kullanırken ışınlanma.
Major 8: Düşmanlara vurmak, Ateş Direncini %5 azaltır (süresiz olarak birikir).
Artırma 8: %1 daha azaltır.

Bir sonraki yama, son 2 temel becerinin yanı sıra mermilerdeki iyileştirmeleri (artık sadece yukarı değil, araziyi yukarı ve aşağı takip edecekler) ve oyuncuların geçici olarak bulduğu ek hata düzeltmelerini sunacak. Bu, Şubat ayının ortasından kaynaklanmaktadır.